Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100965/2015/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта та розвиток обдарованої особистості
: щоміс. наук.-метод. журн..- Київ
Osvìta ta rozvitok obdarovanoï osobistostì

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. 1. Наука – практиці

  4. Шелестова Л. В. Вплив сім’ї на формування картини світу дошкільника. - C. 5-9 .
  5. Нечипор Н. М. Принципи формування безпечного освітнього середовища у вищому військовому навчальному закладі. - C. 10-13 .
  6. Гнетецька О. П. Формування дослідницьких здібностей дітей старшого дошкільного віку в пошуково-дослідницькій діяльності. - C. 14-17 .
  7. Гусєв А. І. До проблеми особистісно орієнтованої підготовки медіаторів. - C. 18-22 .
  8. 2. Педагогічний та психологічний досвід

  9. Вінник Н. Д. Психолого-педагогічні умови особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників. - C. 23-26 .
  10. Семенюк М. Ю. Теоретичні засади проблеми розвитку креативності обдарованих студентів. - C. 27-30 .
  11. Коваленко В. В. Психологопедагогічні вимоги до використання мультимедійних презентацій у професійній діяльності з учнями молодших класів. - C. 31-34 .
  12. Нідзієва В. А. Корпоративний кодекс як інструмент управління організаційною культурою загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 35-38 .
  13. Лепетченко М. В. Особливості когнітивного компонента здатності до творчого самовираження у дітей дошкільного віку. - C. 39-42 .
  14. 3. Наукові семінари-практикуми

  15. Чудакова В. П. Діагностичноінтерпретаційний компонент дослідження мотиваційного профілю – показника сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності та конкурентоздатності особистості. - C. 43-49 .
  16. 4. Майстер-клас

  17. Рыбак С. Б. Учимся быть внимательными. - C. 50-54 .
  18. 5. Авторські програми та проекти

  19. Адаменко Н. Є. Предметні турніри та олімпіади у початковій школі (конкурс поетів). - C. 55-57 .
  20. 6. Пошуки обдарованості

  21. Шунько О. В. Роль Європейського Союзу в розвитку освітньої системи Угорщини. - C. 58-64 .
  22. 7. Я – обдарована особистість

  23. Сєдова С. О. Підростає обдарована зміна. - C. 65-70 .
  24. 8. Аналітика

  25. Руденко С. А. Медико-соціальні чинники впливу на стан здоров’я дітей першого класу як орієнтир для підготовки дітей до школи. - C. 71-74 .
  26. 9. Інформація

  27. Фахові видання Інституту обдарованої дитини НАПН України. - C. 75.
  28. Правила оформлення статей до фахових видань Інституту обдарованої дитини НАПН України. - C. 76 .
2015
№ 7 (38)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського