Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100965/2015/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта та розвиток обдарованої особистості
: щоміс. наук.-метод. журн..- Київ
Osvìta ta rozvitok obdarovanoï osobistostì

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. 1. Наука – практиці

  4. Ханзель Ж. І. Творчий розвиток учня – запорука соціального успіху. - C. 5-8.
  5. Гоцуляк Ю. В. Правове регулювання діяльності навчального закладу та спеціалістів у сфері освіти обдарованих дітей у США та Канаді. - C. 9-13.
  6. Мартинець Л. А. Освіта дорослих:форми та зміст. - C. 14-17.
  7. Лепетченко М. В. Творче самовираження дошкільників із порушеннями мовлення як педагогічна проблема. - C. 17-20.
  8. Петришин Л. Й. Технологія "креативізації особистості" як інтегральна складова процесу формування креативності майбутніх соціальних педагогів (МСП). - C. 21-24.
  9. Орел О. В. Внесок видатного педагога-математика Івана Тесленка у розвиток просторової уяви учнів на уроках геометрії. - C. 25-29.
  10. 2. Педагогічний та психологічний досвід

  11. Корнієнко Т. М. Роль гри в організації життєдіяльності дітей в умовах літнього відпочинку. - C. 30-36.
  12. Петьков В. А. Психологічні особливості впливу стресу на загальний розвиток дитини. - C. 33-36.
  13. Коваленко В. В. Формування соціальної компетентності учнів молодших класів в умовах сучасного інформаційного простору. - C. 37-40.
  14. 3. Наукові семінари-практикуми

  15. Чудакова В. П. Інформаційно-смисловий компонент дослідження мотиваційного профілю – показника сформованості інноваційності та конкурентоздатності особистості. - C. 41-47.
  16. 4. Майстер-клас

  17. Хоменко О. А. Формування професійної готовності вихователів до діяльності з обдарованими дітьми. - C. 48-54.
  18. Адаменко Н. Є. Предметні турніри та олімпіади у початковій школі (Я і Україна). - C. 55-57.
  19. 5. Авторські програми та проекти

  20. Лещик О. П., Шмаль М. М. Науково-дослідницька робота учня – члена Малої академії наук України "Телевізійні новини України: національні особливості та світовий контекст". - C. 58-63.
  21. 6. Пошуки обдарованості

  22. Галкун Т. М. Підтримка та розвиток технологічної обдарованості. - C. 64-67.
  23. 8. Аналітика

  24. Киричук В. О. Соціально-педагогічне проектування розвитку обдарованості учня в системі взаємодії учасників навчально-виховного процесу. - C. 68-72.
  25. 9. Інформація

  26. Фахові видання Інституту обдарованої дитини НАПН України. - C. 73 .
  27. Правила оформлення статей до фахових видань. - C. 74.
2015
№ 6 (37)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського