Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100965/2015/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта та розвиток обдарованої особистості
: щоміс. наук.-метод. журн..- Київ
Osvìta ta rozvitok obdarovanoï osobistostì

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Наука – практиці

  4. Барна Х. В. Ціннісне ставлення до книги у субкультурі старшого дошкільника. - C. 5-8 .
  5. Іщенко Л. В. Проблема формування творчої індивідуальності дітей дошкільного віку в сучасній педагогічній науці. - C. 9-13 .
  6. Бєлєнька Г. В. Казка як засіб екологічної освіти і виховання. - C. 14-18 .
  7. Павлюс М. В. "Школа сприяння здоров’ю" як основа для формування здоров’язберігаючої компетентності учнів. - C. 19-21 .
  8. Сокуренко О. О. Розвиток обдарованої дитини дошкільного віку засобами ігрової діяльності. - C. 22-24 .
  9. Педагогічний та психологічний досвід

  10. Шелестова Л. В., Оверчук О. М. Експериментальне дослідження особливостей розвитку естетичних здібностей у старших дошкільників. - C. 25-29 .
  11. Журавель Т. О., Зюзь В. В. Буллінг над обдарованими дітьми – актуальна проблема сьогодення. - C. 30-33 .
  12. Петьков В. А. Психолого-педагогічні особливості впливу на неповнолітніх, які випадають за межі загальної норми. - C. 34-37 .
  13. Замелюк М. І. Діагностика готовності майбутніх вихователів до професійно-педагогічної діяльності з обдарованими дітьми. - C. 38-41 .
  14. Андросович К. А. Аналіз емпіричного вивчення соціальної адаптації учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 42-45 .
  15. Чиренко Н. В. Виховання соціальної ініціативності: специфіка уявлень підлітків та дорослих лідерів щодо сутності поняття. - C. 46-48 .
  16. Камишин В. В. Системноінформаційна кваліметрія узагальненої оцінки компетентності тих, хто навчається: управлінський аспект. - C. 49-52 .
  17. Наукові семінари-практикуми

  18. Чудакова В. П. Ставлення до самовдосконалення – показник сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності та конкурентоздатності особистості. - C. 53-62 .
  19. Майстер-клас

  20. Сорока С. В. Учитися потрібно граючи!. - C. 63-65 .
  21. Авторські програми та проекти

  22. Адаменко Н. Є. Предметні турніри та олімпіади у початковій школі (трудове навчання). - C. 66-67 .
  23. Пошуки обдарованості

  24. Міленіна М. М. Форми роботи з обдарованими дітьми в Австралії. - C. 68-73 .
  25. Я – обдарована особистість

  26. Хоменко З. І. Вибір зроблено - буду щасливим!. - C. 74-76 .
  27. Аналітика

  28. Касперчук Є. О. Лівша – це вирок чи геніальність. - C. 77-79 .
  29. Інформація

  30. Фахові видання Інституту обдарованої дитини НАПН України. - C. 80 .
  31. Правила оформлення статей до фахових видань. - C. 81 .
  32. План проведення науково-практичних масових заходів Інституту обдарованої дитини НАПН України на червень 2015 року. - C. 82 .
2015
№ 5 (36)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського