Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100965/2015/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта та розвиток обдарованої особистості
: щоміс. наук.-метод. журн..- Київ
Osvìta ta rozvitok obdarovanoï osobistostì

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Наука – практиці

  4. Корецька Л. О. Соціальні інституції як осередки розвитку і формування суспільного ідеалу. - C. 5-8 .
  5. Прашко О. В. Формування особистісних цінностей підлітка у процесі розвитку соціальної компетентності. - C. 9-12 .
  6. Філоненко М. М. Аналіз концепції особистісного становлення фахівця при побудові адаптивно-динамічного навчання. - C. 13-17 .
  7. Щукіна О. В. Колектив як засіб виховного впливу на особистість. - C. 18-23 .
  8. Твердовська О. В., Власенко Ф. П. Освіта як гуманітарна технологія соціалізації особистості. - C. 24-27 .
  9. Доротюк В. І. Педагогічні умови професійного самовизначення старшокласників. - C. 28-30 .
  10. Педагогічний та психологічний досвід

  11. Осадчий І. Г. Інформаційносинергетична модель педагогічної культури сучасного вчителя. - C. 31-34 .
  12. Бєляєва Н. В. Робота з обдарованою молоддю у вихованні професійно-етичних якостей майбутніх менеджерів. - C. 35-38 .
  13. Косенчук О. Г. Підготовка студентівпсихологів до викладання факультативних курсів з психології у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 39-41 .
  14. Подшивайлов Ф. М. Мотивація досягнення та рівень розвитку інтелектуальних здібностей старшокласників. - C. 42-46 .
  15. Наукові семінари-практикуми

  16. Чудакова В. П. "Прагнення до самовдосконалення" – показник сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності й конкурентоздатності особистості. - C. 47-53 .
  17. Майстер-клас

  18. Устименко К. С. Цикл розвивальних занять "Давай познайомимося!". - C. 54-57 .
  19. Авторські програми та проекти

  20. Адаменко Н. Є. Предметні турніри та олімпіади у початковій школі (математика). - C. 58-60 .
  21. Пошуки обдарованості

  22. Мадзігон В. М. Сучасні тенеднції розвитку обдарованих і талановитих дітей в Англії. - C. 61-63 .
  23. Я – обдарована особистість

  24. Меркулова С. І. У вирії творчості. - C. 64-67 .
  25. Аналітика

  26. Федорова Н. Ф. Шульга В. М. Результати Всеукраїнського конкурсу "Творчий учитель – обдарований учень". - C. 68-71 .
  27. Інформація

  28. Фахові видання Інституту обдарованої дитини НАПН України. - C. 72 .
  29. Правила оформлення статей до фахових видань. - C. 73 .
  30. План проведення науково-практичних масових заходів Інституту обдарованої дитини НАПН України на травень 2015 року. - C. 74 .
2015
№ 4 (35)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського