Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100965/2015/12<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта та розвиток обдарованої особистості
: щоміс. наук.-метод. журн..- Київ
Osvìta ta rozvitok obdarovanoï osobistostì

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ремех Т. О. Потенціал практичного курсу правознавства у правовій освіті учнів. - C. 5-8 .
  4. Мальцев О. В. Концепція емпіричного вивчення копінгу як чинника суб’єктивної безпеки особистості в сучасному соціальному просторі. - C. 9-12 .
  5. Савченко Ю. Ю. Психолого-педагогічний супровід обдарованої дитини підліткового віку у професійному та особистісному самовизначенню. - C. 13-18 .
  6. Радченко М. В. Використання теорії множинного інтелекту в процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів до педагогічної творчості. - C. 19-22 .
  7. Дяченко-Богун М. М. Окремі аспекти фахової освіти майбутніх вчителів природничих дисциплін до реалізації технологій збереження здоров’я в закладах освіти. - C. 23-25 .
  8. Губенко О. В. Використання механізму переструктурування для розвитку інтелектуальної креативності учнів у процесі вивчення авторського курсу "Сходинки до творчості". - C. 26-30 .
  9. Яцишин А. В., Носенко Ю. Г. Використання електронних соціальних мереж для розвитку інформаційної культури дітей та молоді з функціональними обмеженнями. - C. 31-38 .
  10. Гейко Є. В. Психологічні особливості прояву патернів поведінки особистості у процесі самоорганізації полісистемної цілісності особистості. - C. 39-44 .
  11. Чудакова В. П. Інформаційно-смисловий компонент дослідження "вольового самоконтролю" – показник сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності й конкурентоздатності особистості. - C. 45-53 .
  12. Шаповалова Н. Ю. Рольова гра: суд над корупцією. - C. 54-58 .
  13. Іванова Т. М. Проектування розвитку музично обдарованих дітей у позашкільній діяльності. - C. 59-64 .
  14. Волик В. В. Проектна технологія навчання у Німеччині. - C. 65-69 .
  15. Новицький О. С. Переможець Всеукраїнського конкурсного відбору "IСYS–Україна" та ХХІІ-ї Міжнародної конференції молодих учених "IСYS–2015". - C. 70-72 .
  16. Вінник Н. Д. Психологічні особливості особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників (аналіз експериментального досліження). - C. 73-77 .
  17. Соколовська Н. Б. Аналіз зв’язків із засобами масової інформації та громадськістю Інституту обдарованої дитини НАПН України у 2015 році. - C. 78-81 .
  18. Набір дітей у Дошкільну академію Центру розвитку особистості "УнікУм". - C. 82 .
  19. Фахові видання Інституту обдарованої дитини НАПН України. - C. 83.
  20. Правила оформлення статей до фахових видань. - C. 84.
2015
№ 12 (43)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського