Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100965/2015/11<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта та розвиток обдарованої особистості
: щоміс. наук.-метод. журн..- Київ
Osvìta ta rozvitok obdarovanoï osobistostì

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. 1. Наука – практиці

  4. Камишин В. В., Федорова Н. Ф., Піонтковський-Вихватень Б. О. Модернізація змісту середньої освіти в Україні у 90-х роках ХХ століття, спрямована на розвиток обдарованих учнів. - C. 5-15 .
  5. Бастун М. В. Формування професійної налаштованості вчителя на розвиток духовного потенціалу учнів за допомогою діалогічних засобів. - C. 16-18 .
  6. Завалевський Ю. І. Організаційнометодичні умови формування конкурентоспроможності вчителя в процесі інноваційної діяльності. - C. 19-24 .
  7. Шульга Л. М. Ігрова технологія як засіб розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях з малювання. - C. 25-27 .
  8. 2. Педагогічний та психологічний досвід

  9. Демченко О. П. Соціальна обдарованість як передумова становлення елітарної особистості. - C. 28-32 .
  10. Бажан С. П. Організація діяльності навчально-науково-виробничого комплексу: функція управління навчально-виробничим процесом в умовах коледжу. - C. 33-36 .
  11. Циганчук Т. В. Мотиви навчальної діяльності. - C. 37-41 .
  12. 3. Наукові семінари-практикуми

  13. Чудакова В. П. Діагностичноінтерпретаційний та прогностичний компоненти дослідження "порогу активності" – показник сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності й конкурентоздатності особистості. - C. 42-48 .
  14. 4. Майстер-клас

  15. Юрчак Н. В. Віче-реквієм "Герої не вмирають!". - C. 49-55 .
  16. 5. Авторські програми та проекти

  17. Подольська О. М. Самоорганізація як основа розвитку сучасного учня. - C. 56-58 .
  18. 6. Пошуки обдарованості

  19. Біла І. М. Досвід становлення талантів в Японії. - C. 59-61 .
  20. 7. Я – обдарована особистість

  21. Овчаренко Т. І., Абдуллаєва Н. П. Кожна дитина – почасти геній. - C. 62-63 .
  22. 8. Аналітика

  23. Кравчук О. П. Проект "Концепція вивчення географії України у загальноосвітніх навчальних закладах". - C. 64-70 .
  24. 9. Інформація

  25. Набір дітей у Дошкільну академію Центру розвитку особистості "УнікУм". - C. 71 .
  26. Фахові видання Інституту обдарованої дитини НАПН України. - C. 72.
  27. Правила оформлення статей до фахових видань. - C. 73.
  28. План проведення науково-практичних масових заходів Інституту обдарованої дитини НАПН України на грудень 2015 року. - C. 74 .
2015
№ 11 (42)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського