Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100965/2015/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта та розвиток обдарованої особистості
: щоміс. наук.-метод. журн..- Київ
Osvìta ta rozvitok obdarovanoï osobistostì

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. 1. Наука – практиці

  4. Пустовіт Г. П. Зміст та сутнісні характеристики професійних інтересів обдарованих старшокласників. - C. 5-9.
  5. Ковальова О. А. Проблема визначення поняття "соціальний інтелект" у психологічній науці. - C. 10-14.
  6. Науменко С. О. Особливості діагностики музичних здібностей дошкільників. - C. 15-18.
  7. Подшивайлов Ф. М. Теоретико-методологічні засади визначення поняття мотиваційної сфери особистості. - C. 19-23.
  8. 2. Педагогічний та психологічний досвід

  9. Тимошко Г. М. Управління системою діяльності з обдарованими учнями у загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 24-29.
  10. Босак В. І., Босак Л. О. Загальноосвітній навчальний заклад – простір для інновацій. - C. 30-34.
  11. Зуєв М. І. Позакласна робота з обдарованою учнівською молоддю як засіб доуніверситетської підготовки у галузі права. - C. 35-37.
  12. Меркулова С. І. Організаційнопедагогічні умови управління процесом педагогічної орієнтації старшокласників ЗНЗ із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 38-42 .
  13. 3. Наукові семінари-практикуми

  14. Чудакова В. П. Інформаційно-смисловий компонент дослідження "порогу активності" – показник сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності й конкурентоздатності особистості. - C. 43-47.
  15. 4. Майстер-клас

  16. Рыбак С. Б. Программа "УникУМ": пять уроков эффективного развития мышления у школьников. Урок 1. - C. 48-51.
  17. 5. Авторські програми та проекти

  18. Лук’янчук Н. В., Романенко І. Л., Сафонов Г. Е., Строган О. А. Нові пригоди Гаррі Поттера або у пошуках п’яти елементів (новорічна вистава). - C. 52-57.
  19. 6. Пошуки обдарованості

  20. Завалевський Ю. І. Деякі підходи до оцінювання конкурентоспроможності вчителя. - C. 58-60.
  21. 7. Я – обдарована особистість

  22. Овчаренко Т. І., Моісеєнко Г. М. Яскрава перлинка Херсонщини. - C. 61-64.
  23. 8. Аналітика

  24. Хома О. З. Організація діяльності з обдарованими учнями (з досвіду діяльності міста). - C. 65-70.
  25. 9. Інформація

  26. Унікальна пропозиція вже цієї осені! вперше у Києві! Інститут обдарованої дитини НАПН України оголошує набір дітей з 3-х до 6-ти років у Дошкільну академію Центру розвитку особистості "УнікУм"!. - C. 71.
  27. Фахові видання Інституту обдарованої дитини НАПН України. - C. 72.
  28. Правила оформлення статей до фахових видань Інституту обдарованої дитини НАПН України. - C. 73.
  29. План проведення науково-практичних масових заходів Інституту обдарованої дитини НАПН України на листопад 2015 року. - C. 74.
2015
№ 10 (41)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського