Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100965/2014/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта та розвиток обдарованої особистості
: щоміс. наук.-метод. журн..- Київ
Osvìta ta rozvitok obdarovanoï osobistostì

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. 1. Наука – практиці

  4. Марушкевич А. А. Досвід підтримки та розвитку обдарованої молоді країн Європи в аналітиці сучасних учених. - C. 5-8.
  5. Островерхова Н. М. Урок як соціально-педагогічна система. - C. 9-14.
  6. Максимович О. М. Професійна підготовка майбутніх педагогів до діяльності з обдарованими дітьми. - C. 15-17.
  7. Піонтковський-Вихватень Б. О. Навчання обдарованих дітей у навчальних закладах України: історичний контекст. - C. 18-21.
  8. Будій Н. Д. Формування готовності вчителя до евристичного навчання – умова інтелектуального розвитку обдарованих учнів. - C. 22-24.
  9. Стьопул В. І., Дмітрієв А. О. Теоретичні засади формування тестових засобів контролю іншомовної обдарованості. - C. 25-29.
  10. Саміленко Р. А. Творчий потенціал та розвиток особистості у вітчизняних музично-педагогічних системах. - C. 30-33.
  11. 2. Педагогічний та психологічний досвід

  12. Онопченко Г. В., Мілєнін В. М., Галкін С. О., Баранова М. А. Освітнє інтернет-середовище як засіб соціалізації дітей з особливими потребами. - C. 34-38.
  13. Павлик Н. М. Розвиток вольових рис характеру в обдарованих старшокласників. - C. 39-44.
  14. Кабиш-Рибалка А. В. Психологічні фактори вибору стратегій проектування життєвого шляху особистості. - C. 45-49.
  15. Зубовская Л. Л., Шувырь В. Ю. Школа ассертивности – модель школы будущего. - C. 50-53.
  16. Камишин В. В. Формування абсолютної шкали кваліметрії рівнів навчальних досягнень з урахуванням складності тестових завдань. - C. 54-58.
  17. 3. Наукові семінари-практикуми

  18. Чудакова В. П. "Самооцінка" як складова інтегральної характеристики "самоусвідомлення себе як професіонала" − критерій сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності та конкурентоздатності особистості. - C. 59-77.
  19. 4. Майстер-клас

  20. Рыбак С. Б. Выучить иностранный язык? – Легко! Урок первый. - C. 78-81.
  21. 5. Авторські програми та проекти

  22. Іванішина Л. М. Інноваційні підходи вчителів спрямовані на розвиток реактивної політехнічної особистості в умовах навчального закладу сільського типу (цикл інтегрованих навчальних занять). - C. 82-89.
  23. 6. Пошуки обдарованості

  24. Османова Н. С. Сопоставительный анализ моделей и технологий психолого-педагогической поддержки развития одаренных детей. - C. 90-93.
  25. 7. Я – обдарована особистість

  26. Жерліцин С. О. Обдарована гордість Луганщини. - C. 94-98.
  27. 8. Аналітика

  28. Корінна Л. В. Педагогічні засади професійної орієнтації старшокласників у навчально-виховному процесі у Житомирському обласному педагогічному ліцеї. - C. 99-107.
  29. Інформація. - C. 108-114.
2014
№ 2 (21)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського