Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100965/2014/12<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта та розвиток обдарованої особистості
: щоміс. наук.-метод. журн..- Київ
Osvìta ta rozvitok obdarovanoï osobistostì

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Наука – практиці

  4. Кремень В. Г. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін. - C. 5-8 .
  5. Ласкова А. О. Методи розвитку зв’язного мовлення на уроках української мови як одна з передумов розвитку комунікативної компетентності. - C. 9-11 .
  6. Савченко Ю. Ю. Розвиток емоційного інтелекту учнів молодшого шкільного віку. - C. 12-16 .
  7. Єзерська Н. В. Соціальнопсихологічний супровід обдарованих учнів. - C. 17-19 .
  8. Нестерова О. В. До моделі управління навчальним закладом у розвитку обдарованості учнів. - C. 20-23 .
  9. Твердовська О. В. Теоретико-методологічні засади реформування освітньо-виховної системи. - C. 24-27 .
  10. Педагогічний та психологічний досвід

  11. Павленко І. О. Методика формування валеологічного мислення майбутніх учителів природничих спеціальностей у процесі професійної підготовки. - C. 28-31 .
  12. Аніщенко Н. В., Мельник М. Ю. Використання засобів дистанційної освіти при підготовці обдарованих старшокласників до професійного самовизначення. - C. 32-35 .
  13. Корж С. С., Радецька І. В. Курс вивчення іноземної мови у профільному загальноосвітньому навчальному закладі як дієвий засіб профорієнтації старшокласників. - C. 36-39 .
  14. Острянська О. А. Подолання комунікативних труднощів старшими дошкільниками у процесі формування міжособистісної злагоди. - C. 40-43 .
  15. Наукові семінари-практикуми

  16. Чудакова В. П. Інформаційносмисловий компонент дослідження "рівня прагнення до самоактуалізації" – критерія сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності й конкурентоздатності особистості. - C. 44-53 .
  17. Майстер-клас

  18. Микитин О. В., Семенів М. О. Інтегроване заняття "Проживання емоцій як складова професійного успіху вчителя". - C. 54-60 .
  19. Авторські програми та проекти

  20. Карташова Л. А., Пліш І. В. "Хмарні" технології в дистанційному навчанні – вимога сьогодення. - C. 61-65 .
  21. Пошуки обдарованості

  22. Дунець В. Б. Інституційна підтримка обдарованих дітей у Польщі. - C. 66-69 .
  23. Я – обдарована особистість

  24. Меркулова С. І. Талант, що перетворюється на професію всього життя. - C. 70-73 .
  25. Аналітика

  26. Островерхова Н. М. Санітарно-гігієнічна субсистема уроку та технологія аналізу її ефективності. - C. 74-83 .
  27. Інформація

  28. Фахові видання Інституту обдарованої дитини НАПН України. - C. 84 .
  29. Правила оформлення статей до фахових видань. - C. 85 .
  30. Доповнення до оформлення фахових статей для аспірантів, докторантів. - C. 86-87 .
  31. План проведення науково-практичних масових заходів Інституту обдарованої дитини НАПН України на січень 2015 року. - C. 88 .
2014
№ 12 (31)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського