Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100965/2014/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта та розвиток обдарованої особистості
: щоміс. наук.-метод. журн..- Київ
Osvìta ta rozvitok obdarovanoï osobistostì

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. 1. Наука – практиці

  4. Каряка Л. Г., Кузіна С. І. Обдаровані діти, які вони?. - C. 6-10.
  5. Капыльцова В. И. Особенности обучения одарённых детей в странах Европы. - C. 11-14.
  6. Кутаєв О. М., Чечель А. В. Проблеми співвідношення репродуктивного і творчого у вихованні обдарованої молоді. - C. 15-17.
  7. Ярош Д. Б., Мовчан А. В., Ємець В. В., Ласкова А. О. Інтелектуальний розвиток дітей за допомогою формування інформаційно-освітнього простору. - C. 18-21.
  8. Деменко Т. І. Суб’єкти управління системою виховання учнів загальноосвітнього навчального закладу. - C. 22-27.
  9. Мельник М. Ю. Теоретичний аналіз стану формування готовності до професійного самовизначення обдарованих старшокласників 28-31.
  10. 2. Педагогічний та психологічний досвід

  11. Петрович О. Б. Сучасні організаційні форми позакласної роботи з літературно обдарованими учнями. - C. 32-35.
  12. Мельникова О. Л. Діагностика та корекція тривожності учнів під час участі в предметних олімпіадах, конкурсах. - C. 36-38.
  13. Коробко Т. Ю., Куриленко Н. Я. Навчання елементів грамоти – успішний старт з розвитку у дитини спеціальних здібностей. - C. 39-42.
  14. Морщ Л. Я., Алёхина Е. В. Модуль педагогических технологий как новая форма организации учебно-воспитательной работы педагогов и воспитанников внешкольного учреждения. - C. 43-45.
  15. Будій Н. Д. Психолого-педагогічна підтримка креативності учнів на уроках української мови у ході виконання творчих завдань. - C. 46-49.
  16. Камишин В. В. Шкали кваліметрії у дидактиці. - C. 50-60.
  17. 3. Наукові семінари-практикуми

  18. Чудакова В. П. Інтегральна характеристика самоусвідомлення себе як професіонала – критерій сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності та конкурентоздатної особистості. - C. 61-69.
  19. 4. Майстер-клас

  20. Рибак С. Б. Методи запам’ятовування інформації. Знайомтеся: метод гачків. - C. 70-72.
  21. 5. Авторські програми та проекти

  22. Іванішина Л. М. Інноваційні підходи вчителів спрямовані на розвиток креативної політехнічної особистості в умовах навчального закладу сільського типу. - C. 73-85.
  23. 6. Пошуки обдарованості

  24. Гоцуляк Ю. В. Проект правового регулювання підтримки обдарованих дітей в Україні поза загальноосвітнім навчальним закладом. - C. 86-88.
  25. 7. Я – обдарована особистість

  26. Він – майбутнє національного спорту!. - C. 89-91.
  27. 8. Аналітика

  28. Буркова Л. В. Образование и экология личности. - C. 92-95.
  29. 9. Інформація

  30. Інформація. - C. 96-102.
2014
№ 1 (20)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського