Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100965/2013/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта та розвиток обдарованої особистості
: щоміс. наук.-метод. журн..- Київ
Osvìta ta rozvitok obdarovanoï osobistostì

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Волощук І. С. Особистісні якості креативної особистості. - C. 4-8.
  4. Корчевський Д. О. Розвиток творчого мислення фахівців комп’ютерного профілю в умовах інтеграції. - C. 9-10.
  5. Дяк Т. П., Ковалик Н. В. Національна еліта та елітна освіта: точки перетину. - C. 11-14.
  6. Бєлєнька Г. В. Завдання та зміст педагогічної просвіти батьків обдарованих дітей. - C. 15-17.
  7. Крутій К. Л. Карпенко Наталія Олександрівна. Термінологічне поле проблеми розвитку мовних здібностей дошкільників. - C. 18-21.
  8. Буркова Л. В. Механизмы формирования нравственного иммунитета у дошкольников. - C. 22-27.
  9. Буров О. Ю. Наступність діагностики обдарованості у дітей різних вікових груп. - C. 28-31.
  10. Савченко Ю. Ю. Роль батьків у розвитку обдарованої дитини. - C. 32-34.
  11. Грицишина Т. І. Дитина в мультимедійному просторі: санітарно-педагогічні умови організації роботи з комп’ютером. - C. 35-37.
  12. Барабаш О. Д. Педагогічні ситуації у процесі підготовки педагогів до роботи з розвитку дитячої обдарованості. - C. 38-39.
  13. Аніщенко Н. В. Педагогічна інтерпретація поняття художнього сприйняття дітей дошкільного віку. - C. 40-44.
  14. Гречуха М. Д. Психолого-педагогічна просвіта батьків обдарованих дітей. - C. 45-48.
  15. Аматьєва О. П., Саяпіна С. А. Пріоритетні напрямки наукових досліджень обдарованості дітей дошкільного віку. - C. 49-52.
  16. Єнченко О. І., Оськіна Л. В., Слоцька Л. С. Психолого-педагогічний супровід обдарованих дітей у Великокопанівському дошкільному навчальному закладі "Ягідка". - C. 53-56.
  17. Пентій О. В. Створення сучасного інтегрованого розвивального простору ігрових майданчиків. - C. 57-59.
  18. Неділько В. П., Руденко С. А. Здоров’я та розвиток дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку. - C. 60-63.
  19. Сокуренко О. О. Наступність між ДНЗ та початковою школою з питань розвитку пошуково-дослідницьких умінь дітей. - C. 64-66.
  20. Рибачек Т. К. Роль практичного психолога в системі роботи з обдарованими дітьми. - C. 67-70.
  21. Корінна Л. В. Окремі питання організаційно-методичного та психолого-педагогічного супроводу розвитку обдарованої особистості. - C. 71-78.
  22. Чудакова В. П. Експертиза організаційно-інноваційного середовища як чинника забезпечення формування інноваційності й конкурентоздатності особистості за методикою "Оцінювання функції керівництва". - C. 79-97.
  23. Рибак С. Б. Таблиця множення. Важко? Легко!. - C. 98-100.
  24. Чечуліна О. М. Проект "Співдружність – в ім'я дитини". - C. 101-102.
  25. Федько О. О. Психологічні особливості розвитку обдарованих студентів економічного профілю. - C. 103-105.
  26. Ваня Б. І мить, як вічність, вічність – наче мить. - C. 106-109.
  27. Андреєва Т. Г. Підтримка обдарованих дошкільників – стратегія розвитку творчого потенціалу дітей Криворіжжя. - C. 110-111.
  28. Інформація. - C. 112-116.
2013
№ 3 (10)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського