Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100965/2013/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта та розвиток обдарованої особистості
: щоміс. наук.-метод. журн..- Київ
Osvìta ta rozvitok obdarovanoï osobistostì

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Волощук І. С. Типологія творчості. - C. 4-10.
  4. Синчишина О. А. Інноваційні комп’ютерні технології для розвитку учнів та вчителів – основа вдосконалення мислення при створенні проектів. - C. 11-18.
  5. Пионтковский-Выхватень Б. А. Духовно-ценностная одарённость и духовные способности. - C. 19-21.
  6. Демченко В. В. Обдарованість, духовність, мудрість: сфери перетинання понять. - C. 22-24.
  7. Третяк Т. Н. Одаренность и творчество как инструменты духовности. - C. 25-28.
  8. Колісник О. П. Траекторії духовного саморозвитку особистості. - C. 29-37.
  9. Шкіренко О. В. Психологічні умови розвитку духовних цінностей та особистісно-професійної складової духовної культури особистості студента. - C. 38-41.
  10. Максимович О. М. Вплив сімейного укладу на розвиток духовності у дитини. - C. 42-44.
  11. Перкин В. Г. Система зависимости в процессе прогрессивной эволюции живого. - C. 45-47.
  12. Буров О. Ю., Вінник н. Д., Плаксенкова І. О., Перцев М. А., Черняк Ю. М. Діагностика інтелектуальних якостей обдарованих підлітків: результати та прогноз. - C. 48-52.
  13. Денисюк Н. В. Саморазвитие ребенка раннего возраста в игровой деятельности. - C. 53-59.
  14. Крикун А. Ю. Формування професійної готовності педагогів до роботи з обдарованими дітьми в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 60-62.
  15. Ліференко Д. О. Лінгвістична обдарованість як вид спеціальної обдарованості. - C. 63-65.
  16. Малиношевська А. В. Особливості комп’ютерних методів діагностики академічної обдарованості. - C. 66-69.
  17. Полубоярина І. І. Проблема інтерпретації музичного твору в процесі професійної підготовки музично обдарованих студентів. - C. 70-73.
  18. Гончаренко А. М. Фонетична компетентність як основа мовленнєвого розвитку у дошкільному віці. - C. 74-76.
  19. Чудакова В. П. Експертиза організаційно-інноваціного середовища як чинника забезпечення формування інноваційності й конкурентоздатності особистості в швидкозмінних умовах. - C. 77-87.
  20. Лебідь Л. І., Бєлаш С. В. Науково-методичний супровід упровадження у навчально-виховний процес авторських програм. - C. 88-90.
  21. Козлова Г. А. Інноваційний проект "Обдарована дитина". - C. 91-103.
  22. Макаренко Н. М. Реалізація авторської програми "Розвиток креативного мислення студентів". - C. 104-108.
  23. Огороднік І. І. Про обдаровану дівчинку − Лізу Саєнко. - C. 109-113.
  24. Бельская Н. А. Академическая одаренность и ее место в структуре общих способностей. - C. 114-118.
  25. Працює психологічна служба "Психолого-педагогічної підтримки та розвиткуобдарованості". - C. 119-120.
  26. Черговий випуск фахового збірника наукових праць (перша половина 2013 р., № 1(10). - C. 121.
  27. Про журнал "Освіта і розвиток обдарованої особистості". - C. 122.
  28. Наукова діяльність Інституту обдарованої дитини на лютий місяць. - C. 123.
2013
№ 1 (8)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського