Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2015/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Marketing and Management of Innovations
: sci. j..- Sumy
Marketing ì menedžment ìnnovacìj

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Маркетинг інновацій

  4. Божкова В. В., Чикалова А. С. Виставкова діяльність як ефективний інструмент просування промислової продукції на нові ринки збуту. - C. 11-19.
  5. Ілляшенко С. М., Іванова Т. Є. Інструменти та методи просування продукції в Іnternet: аналітичний огляд. - C. 20-32.
  6. Розділ 2. Інновації у маркетингу

  7. Тєлєтов О. С., Граділь А. А., Рудь М. П. Інноваційна маркетингова діяльність у житловому будівництві. - C. 33-46.
  8. Потрашкова Л. В. Оцінювання маркетингової діяльності підприємства за критерієм створення майбутніх спроможностей до формування попиту. - C. 47-55.
  9. Колотова Н. Б. Нові інструменти маркетингу відносин інноваційних проектів машинобудівних підприємств: краудсорсинг і краудфандінг. - C. 56-65.
  10. Полторак К. А. Управління маркетинговими комунікаціями в епоху крауд-технологій. - C. 66-75.
  11. Савченко О. Ю. Розроблення заходів з удосконалення організації торгово-закупівельної діяльності підприємства. - C. 76-83.
  12. Розділ 3. Інноваційний менеджмент

  13. Герасимчук В. И. Факторы лидерства на мировом рынке машиностроительной продукции. - C. 84-104.
  14. Лігоненко Л. О. Методологія та інструментарій оцінювання інноваційності підприємства. - C. 105-117.
  15. Гліненко Л. К. Оцінювання апріорних значень коефіцієнтів упевненості успішності інноваційних проектів. - C. 118-128.
  16. Князевич А. О. Ринок інновацій у складі інноваційної інфраструктури країни. - C. 129-139.
  17. Розділ 4. Проблеми управління інноваційним розвитком

  18. Dubnitskiy V. I., Lunina V. Yu. Development of single-industry townes on the basis of cluster approach. - C. 140-148.
  19. Райко Д. В., Цейтлін Л. М. Чинники впливу на розвиток промислового підприємства. - C. 149-159.
  20. Страдиня С. А. Инновационное развитие Латвии: анализ проблем и направлений формирования национальной инновационной политики. - C. 160-171.
  21. Чухрай Н. І., Матвій С. І. Реінжиніринг бізнес-процесів у централізації управління промисловим підприємством. - C. 172-181.
  22. Krukowska-Miler A. M. The factors which have an impact on patients when they are choosing health care centres in Poland. - C. 182-190.
  23. Ромахова О. А., Анани А. Исследование факторов, вызывающих стратегические изменения в поведении организации. - C. 191-199.
  24. Ващенко Т. В. Реалізація стратегії імпортозаміщення як запорука розвитку експортного потенціалу промислових підприємств. - C. 200-211.
  25. Розділ 5. Екологічний маркетинг та менеджмент

  26. Сотник І. М., Кулик Л. А. Ефективний енергоменеджмент: теоретичні основи фінансової діяльності енергосервісних компаній. - C. 212-225.
  27. Чигрин О. Ю., Красняк В. С. Теоретико-прикладні аспекти розвитку екологічного інвестування в Україні. - C. 226-234.
  28. Шкарупа О. В. Екологічна модернізація соціально-економічного розвитку регіону у світлі суспільних трансформацій: теоретико-методологічні засади. - C. 235-249.
2015
№ 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського