Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2013/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Marketing and Management of Innovations
: sci. j..- Sumy
Marketing ì menedžment ìnnovacìj

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ильяшенко С. Н. Применение методов и инструментов маркетинга в управлении знаниями. - C. 13-23.
  4. Ілляшенко Н. С., Ронь Я. О. Теоретико-методичні засади створення спрощуючих інновацій (на прикладі наметових таборів КУСОР "Сумський обласний центр відпочинку, оздоровлення, туризму та військо-патріотичного виховання"). - C. 24-39.
  5. Божкова В. В., Рябченко І. М. Дослідження факторів маркетингового ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах. - C. 40-48.
  6. Тєлєтов О. С., Титаренко Ю. В., Шевченко О. Ю. Загальна концепція та інструменти політичного маркетингу. - C. 49-63.
  7. Дубодєлова А. В., Юринець О. В. Особливості та технологія внутрішнього бенчмаркінгу на підприємстві. - C. 64-73.
  8. Лилик І. В. Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційних системах бізнесу. - C. 74-84.
  9. Борзаковська Л. В. Концепція холістичного маркетингу: сутність та теоретичне підґрунтя. - C. 85-94.
  10. Кудирко О. В. Управління маркетинговою діяльністю дослідницьких компаній на основі рейтингового оцінювання нематеріальних активів. - C. 95-105.
  11. Карминский А. М., Жданова О. Р. Современные тенденции банковских инноваций. - C. 106-118.
  12. Полозов А. А., Скорых С. А. Индивидуальная система сбалансированных показателей на основе инновационной модели структуры личности. - C. 119-129.
  13. Овчаренко М. І., Червякова С. В. Методичне забезпечення оцінки стану корпоративної культури підприємства. - C. 130-141.
  14. Резниченко А. В. Формирование стратегии технологической модернизации региональных промышленных комплексов Украины. - C. 142-149.
  15. Прокопенко О. В., Омельяненко В. А. Лізинг як інструмент інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств. - C. 150-158.
  16. Домашенко М. Д. Організаційно-економічний механізм управління економічною безпекою зовнішньоекономічної діяльності машинобудівного підприємства. - C. 159-167.
  17. Коломицева А. О., Головань Л. О. Оцінка конкурентної динаміки в умовах впливу інновацій. - C. 168-174.
  18. Семенюк С. Б. Інноваційні передумови формування системи освіти в умовах економіки знань. - C. 175-182.
  19. Чисарик М. Приграничные свободные экономические зоны – новейший етап их развития. - C. 183-197.
  20. Veres M. S. From one to two – a possible model of organizational development and development of organizational capabilities. - C. 198-208.
  21. Мішенін Є. В., Мішеніна Н. В., Ярова І. Є. Розвиток маркетингу екосистемної продукції та послуг у лісоресурсній сфері. - C. 209-219.
  22. Frolov S. M., Bilopilska O. O. Assessment profile of waste management system in Ukraine based on the stage model of development. - C. 220-229.
  23. Біловодська О. А., Карпіщенко М. Ю. Науково-методичний підхід до вибору стратегії просування на ринок екологічних інновацій. - C. 230-241.
  24. Потапенко В. Г., Шевчук І. В. Оптимізація системи екологічного моніторингу як стратегічного компонента економічної безпеки України. - C. 242-250.
  25. Кучмійов А. В. Механізм управління екологічною безпекою економічних систем на засадах маркетингу. - C. 251-259.
2013
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського