Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100487/2012/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Marketing and Management of Innovations : sci. j..- Sumy Marketing ì menedžment ìnnovacìj- Титул.
- Зміст.
- Божкова В. В., Тимохіна Я. О. Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності "Управління інноваційною діяльністю" СумДУ. - C. 13-20.
- Ібрагімов Е. Е. Моделювання виведення нового товару на ринок у системі корпоративного управління підприємством. - C. 21-30.
- Сигида Л. О. Стимулювання учасників маркетингових каналів просування інновацій як спосіб підвищення ефективності управління ними. - C. 31-38.
- Тєлєтов О. С., Суміна О. М., Косолап Н. Є. Удосконалення інфраструктури як напрямок реалізації соціального маркетингу в умовах інноваційного розвитку підприємств і територій. - C. 39-47.
- Дима О. О. Аналіз дисертаційних досліджень за проблематикою "маркетинг послуг". - C. 48-62.
- Ілляшенко Н. С., Савченко О. С. SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу. - C. 63-74.
- Шведун В. О. Обґрунтування та створення інноваційної стратегії управління маркетинговою діяльністю підприємства. - C. 75-83.
- Крепак А. С. Методичні засади обґрунтування обсягів адресних програм зовнішніх рекламних кампаній торговельних підприємств. - C. 84-91.
- Логинова Ю. В. Модифицированная eCDP модель в Интернете. - C. 92-98.
- Кузьмін О. Є., Чушак-Голобородько А. М. Теоретичні та методичні положення з формування системи мотивування суб’єктів креативної діяльності на промислових підприємствах. - C. 99-110.
- Башук Т. О., Хижняк М. О. Управління різними типами конфліктів у креативному колективі. - C. 111-119.
- Калініченко Л. Л. Фактори забезпечення інтегрального інтелекту колективу підприємств. - C. 120-127.
- Шипуліна Ю. С. Сучасні підходи до інтенсифікації інноваційного розвитку промислових підприємств: теоретичний огляд. - C. 128-140.
- Кендюхов О. В., Ягельська К. Ю. Економічний підхід до вивчення часу. - C. 141-148.
- Kocziszky G. Regional economic growth and equilibrium as well as the regional policy. - C. 149-162.
- Яшева Г. А. Формирование стратегии государственно-частного партнерства в инновационном развитии Республики Беларусь. - C. 163-180.
- Бурденко І. М. Передумови створення та використання інноваційних фінансових інструментів на ринку похідних фінансових інструментів України. - C. 181-190.
- Пластун О. Л., Дудкін О. В. Міжнародні інвестиційні рейтинги як засіб усунення інформаційної асиметрії на макроекономічному рівні. - C. 191-198.
- Крапивний І. В. Регіональний контекст "нової економіки". - C. 199-205.
- Якименко Н. В. Методичний підхід до оцінки людського капіталу як умови забезпечення економічного зростання залізничного транспорту України. - C. 206-211.
- Побережна Н. М. Ефективність використання виробничого потенціалу: теоретичний та практичний аспекти. - C. 212-220.
- Александров І. О., Кравець О. О. Методологія оцінки якості навколишнього середовища України. - C. 221-228.
- Ілляшенко С. М. Аналіз ринкових можливостей і потенціалу інноваційного розвитку організації на базі екологічних інновацій. - C. 229-241.
- Біловодська О. А., Мельник Ю. М. Оцінка маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку. - C. 242-256.
- Kaneva M. A. Russia and the World Wide Web in the sustainable human development framework. - C. 257-264.
| 2012 | | № 3
|
|
|
|