Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100365/2014/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Studies in comparative education
: quart. publ. sci. j. in education.- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія та методологія порівняльно-педагогічних досліджень

  4. Устименко-Косоріч О. Тенденції розвитку сербської баянно-акордеонної школи в контексті культурно-історичної періодизації. - C. 5-11.
  5. Загоруйко Л. Періоди розвитку польської іншомовної освіти. - C. 12-17.
  6. Коляда Н. Зарубіжний досвід дитячого руху кінця ХIХ – початку ХХ ст. - C. 18-25.
  7. Холод І. Змістове наповнення поняття "обдарованість" у працях британських учених. - C. 26-31.
  8. Педагогічна теорія і практика: світовий контекст

  9. Безлюдний Р., Безлюдна В. Підтримка дітей з особливими потребами в освітніх закладах США (кінець XІX – початок ХХ століття. - C. 32-36.
  10. Котенко О. Підготовка вчителів до навчання іноземних мов молодших школярів: з досвіду країн Європейського Союзу. - C. 37-42.
  11. Федоренко С. Когнітивно-конативний аспект грамотності як комплексного педагогічного феномена в складі гуманітарної культури студентів у США. - C. 43-52.
  12. Колесниченко Н. Підготовка бакалаврів германської філології в системі університетської освіти Великої Британії: досвід Оксфордського університету. - C. 53-60.
  13. Пуховська Л. Розвиток кваліфікацій і професійних стандартів у країнах Європейського Союзу. - C. 61-69.
  14. Освітні системи та інституції

  15. Кузьменко Г. Розвиток системи підготовки вчителів у Іспанії (ІІ пол. ХХ – поч. ХХІ століття. - C. 70-76.
  16. Нелін Є. Особливості формування вищої педагогічної освіти Італії в першій половині ХХ століття. - C. 77-84.
  17. Гавран М., Жорняк Н. Полікультурний аспект професійної підготовки вищих навчальних закладів Канади та Польщі. - C. 85-90.
  18. Освітні реформи та інновації

  19. Панченко Є. Професійно-зорієнтовані програми як засіб формування лідерів у галузі інженерії, медицини та прав у США. - C. 91-96.
  20. Паукова А. Висвітлення проблеми інформаційного захисту дітей на сторінках педагогічної преси США. - C. 97-103.
  21. Педагогічний персонал

  22. Старостіна О. Становлення британської системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. - C. 104-111.
  23. Павлюк В. Підготовка вчителів англійської мови в системі багаторівневої педагогічної освіти Канади: сучасні тенденції. - C. 112-116.
  24. Інновації у навчанні іноземних мов в умовах інтернаціоналізації освітнього простору

  25. Заболотна О. Інноваційні технології викладання іноземних мов в умовах інтернаціоналізації освітнього простору. - C. 117-122.
  26. Бевз О. Інтерпретація англомовного тексту як засіб фасилітації особистісного саморозвитку студентів старших курсів мовних факультетів. - C. 123-128.
  27. Капелюшна Т. Аналіз змісту шкільного навчання англійської мови в умовах інтернаціоналізації освітнього простору. - C. 129-135.
  28. Інформаційні ресурси

  29. Семінар "Актальні проблеми методичної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов. - C. 136-137.
  30. Автори номера. - C. 138-140.
  31. Анотації. - C. 141-159.
2014
№ 4 (22)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського