Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100108/2009/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Юридична психологія : наук. журн..- Київ- Титул.
- Зміст.
Теоретичні і методологічні проблеми юридичної психології та педагогіки
- Костицький М. В. Філософські категорії, які застосовуються в юридичній психології. - C. 4-21.
- Медведєв В. С., Шевченко О. М. Науковий аналіз українських джерел щодо феномена психологічного захисту. - C. 22-29.
- Романенко О. В. Структурно-функціональний аспект вивчення антиципації. - C. 30-39.
Історичні аспекти юридичної психології та педагогіки
- Супрун М. О., Супрун Д. М. Державна опіка над дітьми-сиротами з особливими потребами (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 40-47.
- Сніцаренко Н. Я. Василь Сухомлинський і становлення професійної майстерності вчителя національної школи. - C. 48-53.
- Можарівська І. М. Позашкільна освіта й виховання на Волині-Житомирщині у спадщині вітчизняних педагогів і громадських діячів. - C. 54-66.
Психологія оперативно-розшукової та слідчої діяльності
- Охріменко І. М. Оперативно-розшукова психологія: загальні положення. - C. 67-77.
- Охріменко І. М., Гребенюк M. O. Використання спеціальних знань при розслідуванні насильницьких злочинів. - C. 78-88.
Юридична освіта і підготовка фахівців для правоохоронної діяльності
- Пасько О. М. Мотивація як підґрунтя розвитку та формування компетентності у курсантів. - C. 89-99.
- Яранцева О. І. Полікультурна спрямованість викладання латинської мови з використанням ідей асоціативного мислення. - C. 100-112.
- Задніпрянець Є. В. Проблеми вивчення особистості курсанта факультету внутрішніх військ. - C. 113-120.
- Котляр Ю. В. Порівняльний аналіз розвитку індивідуально-типологічних та особистісних характеристик різних за успішністю адаптації груп курсантів. - C. 121-132.
- Головіна І. Ф. Значення та сутність професійно-орієнтаційної роботи з кандидатами на службу до органів внутрішніх справ україни. - C. 133-144.
- Жевага С. І., Бикова Г. В., Арутюнов С. О. Вплив занять степ-аеробікою на формування у курсантів та студентів позитивного ставлення до фізичної культури. - C. 145-153.
- Цільмак О. М. Компетентнісний підхід під час підготовки фахівців правоохоронного профілю. - C. 154-164.
Психологія правоохоронної діяльності
- Малкова Т. М. Образ професії міліціонера у світлі сучасних теорій мотивації трудової діяльності (Р. Вудвортса – Р. Уайта, А. Маслоу). - C. 165-181.
- Осіпова Ю. В. Оптимізація методів психодіагностики і розвитку готовності до професійної діяльності керівників органів внутрішніх справ. - C. 182-192.
- Леміш О. Б. Дослідження терплячості у системі професійно важливих якостей працівників міліції. - C. 193-202.
- Шадрін Є. В. Особливості реалізації службової діяльності залежно від мотиваційної сфери працівників органів внутрішніх справ. - C. 203-212.
- Лазаренко К. Д. Дослідження особливостей розвитку комунікативного потенціалу керівників органів внутрішніх справ. - C. 213-224.
- Хлонь О. М. Попередження психологічного та емоційного стомлення працівників кримінальної міліції, пов’язаного з професійним ризиком. - C. 225-232.
Психологія злочину і правопорушення
- Корольчук В. В. Кримінологічна та загальнопсихологічна класифікація особи злочинців, які вчиняють злочини, пов’язані з податком на додану вартість. - C. 233-247.
Психологія судового розгляду
- Луцький А. І. Психологічна консультація у кримінальному судочинстві. - C. 248-256.
Психологічні та педагогічні проблеми роботи з неповнолітніми
- Кушнарьов С. В. Теоретико-методологічні основи дослідження базових соціальних цінностей і ціннісних орієнтацій неповнолітніх засуджених. - C. 257-266.
- Пампура І. І. Соціально-педагогічні особливості підліткового та юнацького особистісного самовизначення. - C. 267-275.
- Кушакова-Костицька Н. В. Національна ідентичність як психологічна проблема особистості в інформаційну добу. - C. 276-283.
- Резюме. - C. 284-299.
| 2009 | | № 2 (6)
|
|
|
|