Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Луньова В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Луньова В. А. Система показників інноваційної моделі розвитку сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / В. А. Луньова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2014. - Вип. 149. - С. 213-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2014_149_33
| 2. |
Луньова В. А. Особливості та проблеми інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств України [Електронний ресурс] / В. А. Луньова, В. М. Онегіна // Бізнес Інформ. - 2014. - № 6. - С. 175-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_6_30 Мета роботи - визначення ознак інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств та особливостей їх прояву в Україні. Систематизовано та узагальнено дослідження понять "розвиток" та "інноваційний розвиток" у сільському господарстві з метою визначення їх економічної сутності та передумов для впровадження у виробничу діяльність. На основі узагальнення визначення даних термінів розроблено авторський підхід до економічного змісту терміна та обгрунтовано ознаки інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств. Проаналізовано ключові проблеми, які стримують та перешкоджають ефективному формуванню інноваційної моделі розвитку. Продовжується процес деструкції науково-дослідного потенціалу аграрного виробництва. Цей процес має бути переломним. Лише формування організаційно-економічних механізмів, як на рівні держави, так і на рівні підприємств, які б забезпечили попит на інновації, надійне фінансування науково-дослідних розробок, тісні взаємозв'язки у ланцюгу "наука - виробництво - ринок - споживання", виступає важливою умовою переходу сільськогосподарських підприємств України на інноваційну модель розвитку.
| 3. |
Луньова В. А. Види інновацій та стратегія інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / В. А. Луньова // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2014. - Т. 16, № 1(2). - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2014_16_1(2)__11
| 4. |
Онегіна В. М. Інноваційний потенціал підприємств та державна політика [Електронний ресурс] / В. М. Онегіна, В. А. Луньова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2015. - Вип. 161. - С. 50-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2015_161_8 Запропоновано розглядати за основні складові інноваційного потенціалу підприємств наукову, матеріально-технічну, кадрову, фінансову. Розглянуто зміни у складових інноваційного потенціалу сільськогосподарських підприємств в Україні за 2008 - 2013 рр. Доведено, що протягом цих років мала місце тенденція зменшення наукової складової, незначно поліпшилася його матеріально-технічна складова, під впливом протилежних тенденцій знаходилася кадрова складова, для нарощення якої низька оплата праці утворює певні обмеження, недостатньою для переходу на інноваційну модель розвитку була фінансова складова, та яка за умов кризи зменшуватиметься. Запропоновано заходи державної аграрної політики, які б сприяли зміцненню інноваційного потенціалу сільськогосподарських підприємств.
| 5. |
Луньова В. А. Специфіка класифікації інновацій сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / В. А. Луньова // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2012. - Вип. 3. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2012_3_28
| 6. |
Луньова В. А. Особливості розвитку маркетингу інновацій на підприємствах [Електронний ресурс] / В. А. Луньова, В. М. Онегіна, М. Л. Лисиченко, О. В. Панкова // Актуальні проблеми інноваційної економіки. - 2017. - № 1. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2017_1_8 Розглянуто особливості маркетингу інновацій на підприємствах. Визначено, що у ринкових умовах господарювання важливим етапом інноваційного процесу стає маркетинг інновацій, як систематична діяльність всіх його суб'єктів з розробки, організації виробництва та просування на ринок нових товарів, послуг та технологій для задоволення потреб споживачів і суспільства у більш ефективний, ніж у конкурентів спосіб, на основі підвищення та реалізації інноваційного потенціалу підприємства, пошуку нових напрямків та засобів його ефективного використання з метою отримання прибутку та забезпечення умов його сталого розвитку. Саме у функціонуванні інноваційного агропромислового кластеру маркетинг інновацій має здійснюватися на трьох рівнях: на рівні наукових установ, як маркетинг новацій; на рівні сільськогосподарських підприємств, як маркетинг інноваційної сільськогосподарської продукції; на рівні державних установ, як маркетинг досягнень інноваційного аграрного кластеру, пропагування соціальної та екологічної значущості продукованих в кластері інновацій. Лише на всіх цих рівнях має сформуватися комплекс маркетингу інновацій.
| 7. |
Луньова В. О. Реставрація частини головного фасаду адміністративної будівлі на проспекті Кирова, 2 в м. Дніпропетровськ [Електронний ресурс] / В. О. Луньова, В. Б. Смоляр // Реконструкція житла. - 2012. - Вип. 14. - С. 112-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/recj_2012_14_13
| 8. |
Луньова В. А. Інноваційний підхід до розвитку матеріально-технічної бази сільськогосподарських підприємств України [Електронний ресурс] / В. А. Луньова, В. М. Онегіна, М. Л. Лисиченко, О. В. Панкова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2017. - Вип. 180. - С. 319-329. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2017_180_47 Досліджено основні теоретичні аспекти формування організаційно-економічних засад розвитку матеріально-технічної бази (МТБ) сільськогосподарських підприємств (СГП) України. Досліджено суть поняття "матеріально-технічна база сільського господарства України", теоретичні положення матеріально-технічного забезпечення як чинника впливу на ефективність її використання, запропоновано ознаки інтенсифікації аграрного виробництва на основі інновацій, узагальнено теоретико-методичні підходи до оцінки стану й ефективності системи матеріально-технічного забезпечення галузі. Запропоновано синтез класичного та інноваційного підходів до формування і використання МТБ сільськогосподарського виробництва. Визначено поелементну структуру МТБ СГП. Розглянуто наявність основних видів техніки СГП України за 2011 - 2015 рр. Надано оцінку динаміці змін парку тракторів, комбайнів та сільськогосподарської техніки до показників енергетичного забезпечення. Оцінено віковий склад техніки і вказано на негативні тенденції збільшення ступеня його фізичного і морального зносу. Запропоновано заходи державної аграрної політики, які б сприяли зміцненню інноваційного потенціалу СГП та визначено пріоритетні напрями формування структурних елементів МТБ сільського господарства на інноваційній основі. Обгрунтовано напрями інвестиційно-інноваційного розвитку МТБ сільського господарства, що у подальшому може стати основою розробки комплексних програм інвестиційно-інноваційного розвитку галузі та ефективності використання її МТБ, спрямованих на забезпечення інтенсивного типу економічного зростання.
| 9. |
Луньова В. А. Особливості інноваційного розвитку в аграрному секторі [Електронний ресурс] / В. А. Луньова, П. Д. Багмат // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2019. - № 2. - С. 137-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2019_2_14
|
|
|