Пошуковий запит: (<.>U=О23-01$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Гетьман Г. К. Определение оптимальной градации мощности локомотивов для обеспечения грузовых перевозок на заданной железнодорожной линии. — 1999 // Транспорт: Зб. наук. пр.
|
2. |
Гетьман Г. К. Оценка эффективности модульной тяги. — Д., 2000 // Транспорт: Зб. наук. пр.
|
3. |
Горбунов Н. И. Прогнозирование тяговых и динамических качеств локомотивов методом имитационного моделирования : Моногр. — Луганск, 2002
|
4. |
Довбня Н. П. Влияние неровностей пути на сопротивление движению локомотива. — 2005 // Залізн. трансп. України.
|
5. |
Блохин Е. П. О конструкционной скорости локомотива. — 2007 // Залізн. трансп. України.
|
6. |
Сычев В. А. Анализ технико-экономических факторов и математико-экономическое обоснование варианта обновления ТПС. Ч. 1. — 2009 // Залізн. трансп. України.
|
7. |
Попов С. В. Зниження рівня силової взаємодії гребенів коліс з рейками удосконалюванням пружних зв'язків екіпажа : автореф. дис... канд. техн. наук. — Луганськ, 2008
|
8. |
Мосендз А. І. Моделювання роботи локомотивного парку і вибір раціональних потужностей тягових одиниць : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07. — Д., 2000
|
9. |
Спірягін В. І. Поліпшення динамічної взаємодії локомотива і шляху : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.07. — Луганськ, 2004
|
10. |
Соснов І. І. Поліпшення експлуатаційних властивостей системи короткочасного збільшення коефіцієнта зчеплення коліс локомотива з рейками : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07. — Луганськ, 2004
|
11. |
Горобченко О. М. Удосконалення тягових характеристик локомотивів шляхом підвищення коефіцієнта використання зчіпної маси : Автореф. дис... канд. техн. наук. — Х., 2007
|
12. |
Спірягін М. І. Моделювання мехатронних систем екіпажної частини рейкового транспортного засобу : монографія. — Луганськ, 2010
|
13. |
Кравченко К. О. Обгрунтування резервів підвищення тягових якостей локомотива та їх реалізація керуванням ковзання в системі колеса з рейкою : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07. — Луганськ, 2010
|
14. |
Бугаєнко В. В. Поліпшення тягово-економічних характеристик локомотивів шляхом підвищення коефіцієнту корисної дії системи подачі піску : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07. — Луганськ, 2010
|
15. |
Снитко Н. П. О влиянии относительного расположения тяговых редукторов и осей колесных пар локомотивов на характер динамических процессов в системах "экипаж - тяговый электропривод - колесная пара - рельсовый путь". — 2010 // Залізн. трансп. України.
|
16. |
Канов Г. Л. Пути снижения износа колеса и рельса. — 2011 // Металлург. и горноруд. пром-сть.
|
17. |
Боряк К. Ф. Пневмоприводной стенд для испытаний гидравлических гасителей колебаний локомотивов. — 2012 // Вибрация машин: измерение, снижение, защита.
|
18. |
Кравченко Е. А. Влияние эксплуатационных характеристик локомотива на параметры контакта колеса с рельсом // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Машинобудування. - 2012. - Вип. 66.
|
19. |
Іванов О. П. Удосконалення режимів тяги поїздів за вартісними показниками при змінних тарифах на електроенергію : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07. — Д., 2013
|
20. |
Голубенко А. Л. Выбор модели сцепления для моделирования динамического поведения локомотивов // Залізн. трансп. України. - 2013. - № 1.
|
| |