Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=ZABALDINA YU.<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Mykhailichenko H. Employer branding in formation of the intellectual capitalof the tour operator: the case study of Ukraine [Електронний ресурс] / H. Mykhailichenko, S. Kravtsov, S. Melnychenko, N. Vedmid, Yu. Zabaldina // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2020. - № 4. - С. 356–366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2020_4_39 Визначено, що інтелектуальний капітал (ІК) слід розглядати як один із ключових факторів успішної реалізації та надання туристичних послуг в умовах зниження рівня матеріальних запасів і сировинних ресурсів. Основною рисою ефективної діяльності туроператора є сформований інтелектуальний потенціал, насамперед персонал, який має ціннісно-орієнтовані професійні знання, амбіції, креативність, а ефективність роботи кожного працівника є ключовим джерелом інноваційних змін для будь-якого підприємства. Накопичені знання та досвід перетворюють персонал на ІК, який є ресурсом зростання та розвитку туроператорів. У такій ситуації менеджмент туристичних підприємств повинен використовувати ефективні інструменти залучення професійних працівників, які є основою ІК компанії. Однак результати опитування серед українських студентів, які навчаються в галузі туризму, вказують на пасивну позицію провідних директорів туристичних операторів у процесі пошуку та залучення фахівців туристичної галузі до роботи в цих компаніях. Директори туроператорів не звертають уваги на формування HR-бренду, який формує загальний імідж і репутацію туристичної компанії. Як результат, маємо значну плинність кадрів у компаніях, які входять у топ-10 провідних роботодавців у туристичній галузі. Це перешкода для формування ІК організацій, що впливає на результати діяльності. З другого боку, добре сформований бренд роботодавця підвищує репутацію компанії, що є перевіреним механізмом оцінювання стабільності партнерства та бізнес-стратегії. Правильна політика формування людських ресурсів створює особливий професійний інтелект, і якщо туроператори використовують його, він перетворюється на ІК для фірми та в інтелектуальну власність для працівника. Успішне впровадження ко-брендингу (спільний бренд "компанія - співробітник") поліпшує імідж і компоненти репутації, які покликані забезпечити стабільні позитивні фінансові результати, що є найважливішою умовою розвитку стратегічної компанії, навіть в умовах гострої конкурентної боротьби.
|
|
|