Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=TABACHNIKOV S. І.<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Tabachnikov S. І. The Empirical Research of the Experience of Reflection of Future Psychologists [Електронний ресурс] / S. І. Tabachnikov, N. О. Mikhalchuk, Ye. M. Kharchenko, E. Z. Ivashkevych // Психологічні перспективи. - 2019. - Вип. 33. - С. 248-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2019_33_21 Описано чотири види компетентності, які фасилітують становлення в майбутніх психологів досвіду рефлексії: спеціальна компетентність - володіння власне професійною діяльністю на досить високому рівні, здатність особистості проектувати свій подальший професійний розвиток; соціальна компетентність - володіння прийомами здійснення загальної (групової, кооперативної) професійної діяльності, принципами співпраці, а також прийнятими в цій професії прийомами професійного спілкування, здатність до прийняття соціальної відповідальності за результати своєї роботи; особистісна компетентність - володіння прийомами особистісної презентації та саморозвитку, засобами протистояння професійним деформаціям особистості; індивідуальна компетентність володіння прийомами самореалізації й розвитку індивідуальності в професійній сфері, готовність до професійного зростання, здатність до індивідуального самозбереження, протистояння професійному вигорянню, уміння раціонально організовувати свою працю, виконання діяльності з позитивною мотивацією, радістю й енергією. Показано, що в такому контексті індивідуальний досвід має ціннісні, рефлексивні, комунікативні, операціональні характеристики. Саме така сукупність параметрів досвіду забезпечує самостійність психолога, його цілеспрямовану діяльність. Описано результати формувального експерименту, який проводили протягом навчання майбутніх психологів експериментальних груп у вищій школі протягом 2017 навчального року. Зі студентами проведено розроблений авторами статті тренінг "Розвиток інтерпретативної компетентності". Наприкінці кожного заняття використано метод наративу з метою відрефлексування студентами власної діяльності, реконструкції ними усвідомленого сенсу своїх переживань, розуміння сутності й походження актуально функціонуючих інтерпретаційних процесів.
|
|
|