Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=ЕІСАЙ С. А. I. А.<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Ткаченко Н. 
Методологічні засади стратегічного планування капіталоутворюючої бази підприємств в умовах економіки знань [Електронний ресурс] / Н. Ткаченко, М. Хуторна, Р. Топазли, С. А. I. А. Еісай, І. Трофименко // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2021. - № 6. - С. 88-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2021_6_10
Мета роботи - обгрунтування методологічних аспектів стратегічного планування капіталоутворювальної бази (КУБ) підприємств відповідно до об'єктивних особливостей економіки знань. Щодо базового поняття наукової статті - "капітал" - запропоновано його тлумачити за фінансовим підходом, водночас у межах управління підприємницькою діяльністю та забезпечення розвитку суб'єктів господарювання розглядати особливості формування КУБ, зокрема, враховуючи положення теорій інтелектуального (людського) та інформаційного капіталів. При цьому КУБ підприємства запропоновано розуміти як сукупність активів (фінансових, матеріальних і нематеріальних), які перебувають у його власності та/або розпорядженні, використання яких формує потенціал суб'єкта господарювання до розвитку в часі. У цьому випадку формування КУБ підприємства в умовах становлення економіки знань повинно базуватися на принципах комплексності, системності, стратегічності та інноваційності. До головних пріоритетів формування КУБ підприємств віднесено: забезпечення стабільного функціонування в часі шляхом створення достатнього запасу міцності; акумулювання потенціалу до стійкого розвитку; формування здатності підприємства до інноваційної трансформації. Стратегічне планування КУБ підприємств запропоновано здійснювати на основі форсайт-підходу, щодо якого здійснено критичний аналіз його переваг і недоліків у контексті вирішення поставленого наукового завдання, а також розкрито змістове розмежування понять "прогнозування", "форсайт", "передбачення". Доведено, що ефективність форсайт-підходу стратегічного планування КУБ окремого підприємства забезпечується логічним поєднанням п'яти факторів: чіткістю формулювання цільових орієнтирів форсайту та варіантизацією їх здійснення; обгрунтованістю та глибинністю розуміння підстав для ухвалення рішень усіма учасниками форсайту; відображеністю цільових пріоритетів у конкретних дослідницьких, інвестиційних та інших проектах; самостійністю ідентифікування учасниками форсайту своїх позицій, окрім порядку взаємодії учасників (визначається організаторами форсайту); можливою зміною позицій учасників залежно від початково прийнятих детермінант. Також реалізаційна здатність стратегічного планування на підприємстві безпосередньо залежить від наявності та якості розроблення стратегії розвитку відповідної галузі на рівні профільних державних інституцій. Методологічні особливості стратегічного планування КУБ розглянуто на прикладі підприємств будівельної індустрії та як його фундаментальна основа сформовано контурні детермінанти драйверів інноваційної трансформації будівельної індустрії за такими змістовими напрямами: технологічні, екологічні, кадрові, економічні, управлінські. Своєю чергою, для стратегічного планування КУБ підприємств будівельної індустрії виокремлено технологічний, соціальний, кадровий, фінансовий та управлінський компоненти, за кожним з яких сформульовано операційні заходи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.624 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського