Наукова періодика України | Записки з українського мовознавства | ||
Плясун О. М. Прецедентні оніми в іміджі України: Тарас Шевченко / О. М. Плясун // Записки з українського мовознавства. - 2019. - Вип. 26(1). - С. 257-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2019_26%281%29__33 Розглянуто актуальні проблеми лінгвістичної іміджелогії - інноваційної соціогуманітарної дисципліни, яка досліджує мовні особливості конструювання іміджу. Проаналізовано вплив прецедентних номенів на формування іміджу України в медіа. Доведено, що онім Тарас Шевченко фігурує у багатьох іміджевих стратегіях України (універсального, цільового іміджу, "креативного вибуху" та ін.). Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Плясун О. М. Прецедентні оніми в іміджі України: Тарас Шевченко / О. М. Плясун // Записки з українського мовознавства. - 2019. - Вип. 26(1). - С. 257-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2019_26(1)__33. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |