Наукова періодика України | Записки з українського мовознавства | ||
Овчаренко Н. І. Функціональний простір педагогічного терміна (семантичний аспект) / Н. І. Овчаренко // Записки з українського мовознавства. - 2019. - Вип. 26(1). - С. 61-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2019_26%281%29__10 Зроблено спробу здійснити загальний аналіз семантико-функціональних особливостей терміна педагогіки. Термін розглянуто як основну одиницю фахової мови, окреслення семантики якої передбачає визначення диференційних ознак. Доведено, що умовою функціонування педагогічної термінології є семантичні відношення, які сприяють системності та відіграють термінотвірну роль. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Овчаренко Н. І. Функціональний простір педагогічного терміна (семантичний аспект) / Н. І. Овчаренко // Записки з українського мовознавства. - 2019. - Вип. 26(1). - С. 61-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2019_26(1)__10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |