Наукова періодика України Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету


Куліш Р. 
Інтерактивні підходи до організації педагогічної практики студентів у вищих навчальних закладах / Р. Куліш // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2015. - Вип. 1. - С. 171-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2015_1_25
Розкрито умови підвищення рівня педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів шляхом удосконалення планування педпрактики, підбору шкіл і вчителів відповідної кваліфікації, залучення студентів-практикантів до виконання завдань з науково-дослідної роботи, що значно підвищує рівень ефективності педагогічної практики студентів.Розкрито умови підвищення рівня педагогічної практики студентів ВНЗ за рахунок удосконалення планування педагогічної практики, підбору шкіл і вчителів відповідної кваліфікації, залучення студентів-практикантів до виконання завдань з науково-дослідної роботи. Наведено таблиці якостей вчителя, які здійснюють позитивний та негативний вплив на студентів-практикантів. Обговорено єдину форму плану навчально-виховної діяльності студентів-практикантів для методистів університетів з вдосконалення організації їх діяльності під час педагогічної практики. Узагальнено, що після підготовки вчителі шкіл, методисти університетів з цікавістю керують роботою студентів у школі, краще розуміють мету та завдання практики, надають студентам кваліфіковану допомогу під час виконання програми практики.Раскрыты условия повышения уровня педагогической практики студентов ВУЗ за счет совершенствования планирования педагогической практики, подбора школ и учителей соответствующей квалификации, привлечения студентов-практикантов к выполнению задач по научно-исследовательской работе. Приведены таблицы качеств учителя, которые оказывают положительное и отрицательное влияние на студентов-практикантов. Обсуждена единая форма плана учебно-воспитательной деятельности студентов-практикантов для методистов университетов по совершенствованию организации их деятельности во время педагогической практики. Обобщено, что после соответствующей подготовки учителя школ, методисты университетов с интересом руководят работой студентов в школе, лучше понимают цели и задачи практики, предоставляют студентам квалифицированную помощь при выполнении программы практики.Solved conditions improving teacher practices of university students by improving the planning of pedagogical practice, the selection of schools and teachers are suitably qualified to attract students-trainees to perform tasks in scientific research. It's considered the tables of quality teachers who have positive and negative effects on student interns. It's discussed a unified form of a plan of teaching and educational activities for students, interns Methodist University to improve the organization of their activities during teaching practice. Summarized that after the teacher training schools, Methodist University with interest the direct work of students in school, better understand the goals and objectives of the practice provide students withprofessional assistance in program implementation practices.
  Повний текст PDF - 260.483 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Куліш Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Куліш Р. Інтерактивні підходи до організації педагогічної практики студентів у вищих навчальних закладах / Р. Куліш // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2015. - Вип. 1. - С. 171-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2015_1_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського