Наукова періодика України Scientific papers of Dmytro Motornyi Tavria state agrotechnological university (economic sciences)


Степаненко Н. І. 
Інноваційність цінності як об’єктивна модальність брендингу органічної продукції / Н. І. Степаненко // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - 2013. - № 1(2). - С. 317-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2013_1_2_42
  Повний текст PDF - 247.888 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Степаненко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Степаненко Н. І. Інноваційність цінності як об’єктивна модальність брендингу органічної продукції / Н. І. Степаненко // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - 2013. - № 1(2). - С. 317-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2013_1_2_42.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського