Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика


Прокоф’єва М. Ю. 
Характеристика стану мотиваційно-смислової готовності майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Ю. Прокоф’єва // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 12. - С. 504-509. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_12_97
  Повний текст PDF - 1.242 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Прокоф’єва М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Прокоф’єва М. Ю. Характеристика стану мотиваційно-смислової готовності майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Ю. Прокоф’єва // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 12. - С. 504-509. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_12_97.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського