Наукова періодика України | Педагогічна освіта: теорія і практика | ||
Прокоф’єва М. Ю. Характеристика стану мотиваційно-смислової готовності майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Ю. Прокоф’єва // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 12. - С. 504-509. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_12_97 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Прокоф’єва М. Ю. Характеристика стану мотиваційно-смислової готовності майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Ю. Прокоф’єва // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 12. - С. 504-509. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_12_97. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |