Наукова періодика України | Збірник наукових праць [Херсонського державного університету] | ||
Черепаня Н. І. Взаємодія педагога і дітей як психолого-педагогічна проблема / Н. І. Черепаня // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 411-416. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_67_78 З’ясовано суть поняття "педагогічна взаємодія" як необхідної умови ефективності педагогічного процесу. Проаналізовано стан проблеми розвитку взаємодії педагога з дітьми в психолого-педагогічній літературі.Выявлена сущность понятия "педагогическое взаимодействие" как необходимого условия эффективности педагогического процесса. Проанализировано состояние проблемы развития взаимодействия педагога с детьми в психолого-педагогической литературе.44The essence of the concept of «pedagogical interaction»as a necessary condition of efficiency of pedagogical processis revealed.Thestate of the problem of development of interaction of the teacher with children inthe psychological and pedagogicalliterature is analyzed. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Черепаня Н. І. Взаємодія педагога і дітей як психолого-педагогічна проблема / Н. І. Черепаня // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 411-416. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_67_78.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |