Наукова періодика України | Збірник наукових праць [Херсонського державного університету] | ||
Гриценко І. В. Синергетичний підхід до моделювання самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкової школи / І. В. Гриценко, Н. М. Борисенко // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 320-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_67_60 Проаналізовано окремі аспекти моделювання самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкової школи в межах синергетичного підходу. Визначено основні принципи, етапи та умови моделювання елементів освітнього процесу.Проанализированы отдельные аспекты моделирования самообразования будущего учителя начальной школы в рамках синергетического подхода.Определены основные принципы, этапы и условия моделирования элементов образовательного процесса.Analyzes certain aspects of modeling self-educational activity of the future teachers of primary school in synergetic approach. Basic principles, stages and conditions of the modeling elements of the educational process is certain. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гриценко І. В. Синергетичний підхід до моделювання самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкової школи / І. В. Гриценко, Н. М. Борисенко // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 320-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_67_60.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |