Наукова періодика України Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]


Пoкорна Л. М. 
Шляхи підвищення ефективності уроку англійської мови в початковій школі / Л. М. Пoкорна // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_67_25
Розглянуто питання підвищення ефективності уроку англійської мови в початковій школі шляхом інтегрування мовленнєвої діяльності з музичною, руховою, художньою, застосування технологій ситуативного моделювання та інформаційно-комунікаційних технологій. Доведено, що взаємодія вербальних аспектів мовленнєвої діяльності з невербальними розширюють можливості оволодіння іноземною мовою у доступній та привабливій для дітей формі і дозволяють зробити їх більш уважними, розкутими, дружелюбними.Рассмотрен вопрос повышения эффективности урока английского языка путем интеграции речевой деятельности с музыкальной, двигательной, художественной, использования технологий ситуативного моделирования и информационно-коммуникативных технологий. Доказано, что взаимодействие вербальных аспектов речевой деятельности с невербальными расширяет возможности овладения иностранным языком в доступной и привлекательной для детей форме и позволяют сделать их более внимательными, раскрепощёнными и дружелюбными.The issue of improving the effectiveness of English language lesson through the integration of speaking activity with musical, movable, artistic activities, the use of situational modeling technology and informative communicative technologies is considered.Itis proved that the cooperation of verbal speech activity aspects with non-verbal ones increase the possibilities of learning foreign languages in accessible and attractive to children form,helps to makechildren more attentive, emancipate, friendly.
  Повний текст PDF - 181.596 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пoкорна Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пoкорна Л. М. Шляхи підвищення ефективності уроку англійської мови в початковій школі / Л. М. Пoкорна // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_67_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського