Наукова періодика України Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]


Нищак І. Д. 
Інженерно-графічні знання, уміння та навички вчителя технологій: квінтесенція понять / І. Д. Нищак // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 365-370. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_66
Здійснено спробу розкрити сутність понять "інженерно-графічне знання", "інженерно-графічні уміння", "інженерно-графічні навички" вчителя технологій. Розглянуто: інженерно-графічне знання як результат сприйняття, усвідомлення й узагальнення геометричних, креслярсько-графічних, технічних та інших понять, елементів графічної мови та як достатню теоретичну основу для успішного розв’язання інженерно-графічних задач; інженерно-графічні вміння як свідоме володіння системою практичних дій, необхідних для цілеспрямованої інженерно-графічної діяльності, що регулюються наявними знаннями і навичками; інженерно-графічні навички як вдосконалені вміння інженерно-графічної діяльності, що реалізуються на рівні несвідомого контролю й забезпечують досягнення найкращого результату з найменшим розумовим напруженням.Сделана попытка раскрыть сущность понятий "инженерно-графическое знание", "инженерно-графические умения", "инженерно-графические навыки" учителя технологии. Рассмотрены: инженерно-графическое знание как результат восприятия, осознания и обобщения геометрических, чертежно-графических, технических и других понятий, элементов графического языка и теоретическая основа успешного решения инженерно-графических задач; инженерно-графические умения как сознательное владение системой практических действий, необходимых для целенаправленной инженерно-графической деятельности, регулируемых имеющимися знаниями и навыками; инженерно-графические навыки как усовершенствованные умения инженерно-графической деятельности, реализуемые на уровне бессознательного контроля и обеспечивающие достижения наилучшего результата с наименьшим умственным напряжением. Attempt to discover the essence of the main for engineering and graphic preparation of teacher of technology concepts “engineering and graphics knowledge”, “engineering and graphics skills” of teacher of technology. Engineering and graphic knowledge is defined as the result of perception, understanding and synthesis of geometric, drawings and graphics, technical and other terms, elements of graphic language in the process of learning and cognitive and production of practical human activity, is a sufficient theoretical basis for the successful solution of engineering graphics tasks.
  Повний текст PDF - 281.054 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Нищак І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Нищак І. Д. Інженерно-графічні знання, уміння та навички вчителя технологій: квінтесенція понять / І. Д. Нищак // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 365-370. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_66.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Нищак Іван Дмитрович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського