Наукова періодика України | Теорія та методика навчання та виховання | ||
Боярська-Хоменко А. В. Диспут як провідна форма організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів Франції (історичний аспект) / А. В. Боярська-Хоменко // Теорія та методика навчання та виховання. - 2016. - Вип. 40. - С. 21-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2016_40_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Боярська-Хоменко А. В. Диспут як провідна форма організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів Франції (історичний аспект) / А. В. Боярська-Хоменко // Теорія та методика навчання та виховання. - 2016. - Вип. 40. - С. 21-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2016_40_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |