Наукова періодика України | Educational challenges | ||
Єрмола А. М. Організація науково-методичної роботи вчителів України другої половини ХХ століття / А. М. Єрмола // Педагогіка та психологія. - 2013. - Вип. 44. - С. 147-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2013_44_18 Виявлено особливості організації науково-методичної роботи вчителів шкіл України другої половини ХХ ст. Проаналізовано наукову літературу, документацію школознавства, практику методичної роботи з учителями та показано характеристику організації науково-методичної роботи на різних рівнях управління освітою (державний, регіональний, обласний, районний, шкільний) за такими компонентами: мета, завдання, зміст, форми, методи, суб’єкти роботи.Выявлены особенности организации научно-методической работы учителей школ Украины во второй половине ХХ в. Проанализирована научная литература, школоведческая документация, практика методической работы с учителями и дана характеристика организации научно-методической работы на разных уровнях управления образованием (государственный, региональный, областной, районный, школьный) по таким компонентам: цель, содержание, формы, методы, субъекты работы.The features of the organization of scientific and methodical work of teachers in schools of Ukraine in the second half of the twentieth century. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Єрмола А. М. Організація науково-методичної роботи вчителів України другої половини ХХ століття / А. М. Єрмола // Педагогіка та психологія. - 2013. - Вип. 44. - С. 147-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2013_44_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |