Наукова періодика України | Educational challenges | ||
Василенко Г. В. Особливості формування економічних знань у середній школі України у 50-х роках ХХ століття / Г. В. Василенко // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(1). - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40%281%29__25 Визначено особливості формування економічних знань учнів у структурі середньої школи України на основі аналізу педагогічної преси 1950-х рр. та доведено, що в ці роки приділялась увага на вирішенні формування економічних знань у рамках політехнічної освіти, виробничого навчання, у ході трудового виховання та згуртованості дитячого колективу. Розкрито особливості формування економічних знань через пошук нововведень щодо включення школярів у виробничі процеси, посилення практичної спрямованості навчальних робот, здійснення професійної підготовки у школі та залучення учнів до наукової роботи.Определены особенности формирования экономических знаний учащихся в структуре средней школы Украины на основе анализа педагогической прессы 1950-х гг. и доказано, что в данные годы уделялось внимание решению формирования экономических знаний в рамках политехнического образования, производственного обучения, в ходе трудового воспитания и сплоченности детского коллектива. Раскрыты особенности формирования экономических знаний через поиск нововведений включения учащихся в производственный процесс, усиления практической направленности обучения, осуществление профессиональной подготовки в школе и включение учащихся в научную деятельность.Розкрито особливості формування економічних знань учнів у змісті середньої освіти в Україні 1981 - 1990 рр.; узагальнено основні форми, методи їх формування, визначено економічні поняття. Схарактеризовано позитивні та негативні наслідки формування економічних знань учнів, їх вплив на сучасному етапі.Раскрыты особенности формирования экономических знаний учащихся в содержании среднего образования в Украине в 1981 - 1990 гг., обобщены основные формы, методы их формирования, определены экономические понятия. Охарактеризованы положительные и отрицательные последствия формирования экономических знаний учащихся, их влияние на современном этапе.In the article features of formation of economical knowledge of pupils of secondary school are stated; forms, methods of their formation are generalized; the main economic concepts which were studied at school in Ukraine of 1981-1990 are defined. Positive and negative effects of the economic formation of students' knowledge and their impact on the modern stage. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Василенко Г. В. Особливості формування економічних знань у середній школі України у 50-х роках ХХ століття / Г. В. Василенко // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(1). - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(1)__25.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |