Наукова періодика України | Educational challenges | ||
Алтухова А. В. Дидактичні умови реалізації принципу міцності знань у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХХ століття / А. В. Алтухова // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(1). - С. 130-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40%281%29__23 Проаналізовано дидактичні умови успішної реалізації принципу міцності знань у наукових доробках вітчизняних педагогів та психологів другої половини ХХ ст. Виявлено, що досягнення міцності знань є результатом дій багатьох факторів, серед яких найважливішими є реалізація принципів навчання, педагогічна майстерність, бажання дитини навчатися, ії працездатність та працелюбність, а також організація навчально-виховного процесу та продуктивна діяльність сучасної школи.Проанализированы дидактические условия успешной реализации принципа прочности знаний в научных наработках отечественных педагогов и психологов второй половины ХХ в. Выявлено, что достижение прочности знаний является результатом действия многих факторов, среди которых самыми важными являются реализация принципов обучения, педагогическое мастерство, желание ребенка учиться, его трудоспособность и трудолюбие, а также организация учебно-воспитательного процесса и продуктивная деятельность современной школы. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Алтухова А. В. Дидактичні умови реалізації принципу міцності знань у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХХ століття / А. В. Алтухова // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(1). - С. 130-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(1)__23. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |