Наукова періодика України | Educational challenges | ||
Штефан Л. В. Формування спрямованості на інноваційну діяльність як складову інноваційної культури майбутнього інженера-педагога / Л. В. Штефан // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 39. - С. 22-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_39_5 Обгрунтовано наукові підходи щодо формування спрямованості на інноваційну діяльність майбутніх інженерів-педагогів як дієвого каналу впливу на якість інноваційної культури. Запропоновано застосування теорії поля К. Левіна для пояснення цього процесу,що дозволило визнати цей процес складним і таким, що не завершується строком навчання у ВНЗ, а має свою умовну завершеність, визначається певними критеріями і є базою для подальшого самовизначення за умов професійної діяльності.Обоснованы научные подходы по формированию направленности на инновационную деятельность будущих инженеров-педагогов как действующего канала влияния на качество инновационной культуры. Предложено применение теории поля К. Левина для пояснения этого процесса, что позволило признать его сложными и таким, что не заканчивается сроком обучения в ВУЗ, а имеет свою условную завершенность, определенные критерии и является базою для дальнейшего самоопределения в условиях профессиональной деятельности. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Штефан Л. В. Формування спрямованості на інноваційну діяльність як складову інноваційної культури майбутнього інженера-педагога / Л. В. Штефан // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 39. - С. 22-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_39_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |