Наукова періодика України Educational challenges


Ткаченко О. Г. 
Погляди німецьких педагогів минулого на проблему стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів / О. Г. Ткаченко // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 38. - С. 166-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_38_23
Вивчено історико-педагогічну літературу, творчу спадщину німецьких педагогів, в яких розглядаються питання теоретичного систематизування ідей організації педагогічного стимулювання навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів в історії зарубіжної педагогічної думки другої половини ХІХ ст. з метою використання їхніх прогресивних ідей за умов сучасної початкової школи. Доведено внесок І. Ф. Гербарта та А. В. Дистервега у розробку теоретичних питань досліджуваної проблеми, виявлено, що основними тенденціями розвитку проблеми стимулювання стали: гуманістична спрямованість навчально-виховного процесу, розкриття спектра засобів стимулювання, урахування особливостей розвитку дитини, звернення до емоційно-почуттєвої сфери дитини.Изучена историко-педагогическая литература, творческое наследие немецких педагогов, в которых рассмотрены вопросы теоретического систематизирования идей организации педагогического стимулирования учебно-познавательной деятельности младших школьников в истории зарубежной педагогической мысли второй половины XIX в. с целью использования их прогрессивных идей в условиях современной начальной школы. Доказан вклад И. Ф. Гербарта и А. В. Дистервега в разработку теоретических вопросов исследуемой проблемы и выявлено, что основными тенденциями развития проблемы стимулирования стали: гуманистическая направленность учебно-воспитательного процесса, раскрытие спектра способа стимулирования, учет особенностей развития ребенка, обращение к эмоциально-чувствительной сфере ребенка.
  Повний текст PDF - 149.408 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ткаченко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ткаченко О. Г. Погляди німецьких педагогів минулого на проблему стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів / О. Г. Ткаченко // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 38. - С. 166-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_38_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського