Наукова періодика України | Educational challenges | ||
Стяглик Н. І. Педагогічні умови успішності процесу консультування / Н. І. Стяглик // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 38. - С. 127-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_38_18 Охарактеризовано основні педагогічні умови успішності процесу консультування, а саме: усвідомлення студентом потреби в консультуванні, професійна компетентність викладача, атмосфера співробітництва. Зроблено висновок, що ефективність та доцільність консультації як форми організації навчання у ВНЗ досягається, передусім, за допомогою забезпечення ретельної підготовки кожної консультації, спостереження за студентами під час навчально-виховного процесу, орієнтації майбутніх фахівців на постійне професійне самовдосконалення завдяки стимулюванню їх до регулярного самоаналізу, самооцінки й самовизначення.Охарактеризованы основные педагогические условия успешности процесса консультирования, а именно: осознание студентами потребности в консультировании, профессиональная компетентность преподавателя, атмосфера сотрудничества. Сделан вывод, что эффективность и целесообразность консультации как формы организации обучения в ВУЗ достигается, прежде всего, с помощью обеспечения тщательной подготовки каждой консультации, наблюдения за студентами во время учебно-воспитательного процесса, ориентации будущих специалистов к постоянному профессиональному самосовершенствованию путем стимулирования их к регулярному самоанализу, самооценке и самоопределению. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Стяглик Н. І. Педагогічні умови успішності процесу консультування / Н. І. Стяглик // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 38. - С. 127-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_38_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |