Наукова періодика України | Educational challenges | ||
Малихіна О. Є. Психологічні умови розвитку здібностей молодших школярів до словесної творчості / О. Є. Малихіна // Педагогіка та психологія. - 2010. - Вип. 37. - С. 54-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2010_37_9 Вперше визначено, що одночасна та цілеспрямована активізація творчої уяви, образного мислення і логічної пам'яті оптимізує розвиток здібностей в молодшому шкільному віці. Виявлено структуру, критерії та рівні, умови розвитку здібностей до словесної творчості у дітей молодшого шкільного віку. Доведено, що розвиток здібностей до словесної творчості здійснюється шляхом вдосконалення окремих структурних компонентів літературних здібностей: творчої уяви, образного мислення та логічної пам'яті. Досліджено вплив даних пізнавальних процесів на формування здібностей до словесної творчості у молодшому шкільному віці. Встановлено, що творча уява й образне значення мислення допомагають дитині створити новий оригінальний зміст. Обгрунтовано критерії оцінки успішності створення дітьми оригінальних текстів, що відображають два аспекти діяльності: дію породження нового змісту і дію його вираження (наявність задуму і ступінь його реалізації, ступінь оригінального сюжету, композиційні особливості, мовні особливості тексту, обсяг твору, його зв'язність). Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Малихіна О. Є. Психологічні умови розвитку здібностей молодших школярів до словесної творчості / О. Є. Малихіна // Педагогіка та психологія. - 2010. - Вип. 37. - С. 54-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2010_37_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |