Наукова періодика України | Educational challenges | ||
Лазарєва К. С. К. Д. Ушинський про навчання молодших школярів опису / К. С. Лазарєва // Педагогіка та психологія. - 2010. - Вип. 37. - С. 139-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2010_37_19 Розкрито роль опису у процесі оволодіння молодшими школярам знаннями, його функції та методики, розроблені у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського. Зазначено, що запропонована ним робота над описовими текстами сприяє засвоєнню навчального матеріалу, розвиває у школярів важливі пізнавальні якості: активність, самостійність, зацікавленість, увагу, спостережливість, вміння формулювати свою думку та виділяти головне, порівнювати та класифікувати.Раскрыта роль описания в процессе овладения младшими школьниками знаниями, его функции и методики, разработанные в педагогическом наследии К. Д. Ушинского. Отмечено, что предложенная им работа по описанию текста способствует освоению учебного материала, развивает у школьников важные познавательные качества: активность, самостоятельность, заинтересованность, внимание, наблюдательность, умение формулировать свою мысль и выделять главное, сравнивать и классифицировать. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лазарєва К. С. К. Д. Ушинський про навчання молодших школярів опису / К. С. Лазарєва // Педагогіка та психологія. - 2010. - Вип. 37. - С. 139-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2010_37_19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |