Наукова періодика України | Educational challenges | ||
Григорова Л. С. Соціально-педагогічні ідеї у поглядах зарубіжних педагогів на роботу з обдарованими дітьми (історичний аспект) / Л. С. Григорова // Педагогіка та психологія. - 2010. - Вип. 37. - С. 105-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2010_37_15 Проаналізовано наукові та історико-педагогічні джерела з питань соціально-педагогічної діяльності зарубіжних педагогів з обдарованими дітьми, визначено зміст та основні напрями виховного впливу, такі як розуміння індивідуальності кожної дитини, розвиток ії природних здібностей. Розглянуто зміст роботи соціального педагога, головним завданням якої було не тільки уважне вивчення здібностей дитини, а й створення умов для розвитку їхніх природних обдарувань.Проанализированы научные и историко-педагогические источники по вопросам социально-педагогической деятельности зарубежных педагогов с одаренными детьми, определено содержание и основные направления воспитания, такие как понимание индивидуальности каждого ребенка, развитие его природных способностей. Рассмотрено содержание работы социального педагога, главной задачей которого было не только внимательное изучение способностей ребенка, но и создание условий для развития природного таланта. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Григорова Л. С. Соціально-педагогічні ідеї у поглядах зарубіжних педагогів на роботу з обдарованими дітьми (історичний аспект) / Л. С. Григорова // Педагогіка та психологія. - 2010. - Вип. 37. - С. 105-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2010_37_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |