Наукова періодика України Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна


Огар О. М. 
Дослідження ефективності застосування технології гравітаційно-прицільного гальмування відчепів / О. М. Огар, К. В. Таратушка // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2015. - Вип. 9. - С. 49-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2015_9_10
Мета роботи - обгрунтування доцільності застосування технології гравітаційно-прицільного гальмування відчепів на залізницях України. Для можливості реалізації технології гравітаційно-прицільного гальмування відчепів запропоновано сортувальний пристрій зі спеціальною конструкцією плану і профілю. Обгрунтування доцільності застосування вказаної технології базується на використанні методів імітаційного моделювання, аналізі одержаних результатів розрахунку показників процесу скочування розрахункових бігунів та порівнянні сортувальних пристроїв традиційної і нової конструкції з позиції необхідності застосування на них окремих засобів, пристроїв і систем, що є елементами технічного оснащення. Доведено можливість застосування технології гравітаційно-прицільного гальмування відчепів на основі результатів імітаційного моделювання скочування розрахункових бігунів. Виявлено основні переваги вказаної технології з позиції забезпечення безпеки і ефективності процесу розформування поїздів. Вперше запропоновано технологію гравітаційно-прицільного гальмування відчепів, реалізація якої можлива шляхом застосування сортувального пристрою зі спеціальною конструкцією поздовжнього профілю і плану горловини. На відміну від відомих підходів щодо підвищення ефективності процесу розформування поїздів означений підхід суттєво спрощує технологію регулювання швидкості скочування відчепів, вимагає автоматизації їх гальмування тільки на парковій гальмовій позиції та дозволяє зменшити вплив "людського" фактору і параметрів, що мають стохастичну природу, на показники сортувального процесу. Сортувальний пристрій з гравітаційно-прицільним гальмуванням відчепів може використовуватись за будь-яких умов експлуатації для підвищення ефективності та безпеки процесу розформування поїздів.
  Повний текст PDF - 374.428 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Огар О.
  • Таратушка К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Огар О. М. Дослідження ефективності застосування технології гравітаційно-прицільного гальмування відчепів / О. М. Огар, К. В. Таратушка // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2015. - Вип. 9. - С. 49-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2015_9_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Огар Олександр Миколайович (1973–) (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського