Наукова періодика України Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна


Мозолевич Г. Я. 
Енергоефективне керування поїздопотоком як засіб удосконалення перевізного процесу / Г. Я. Мозолевич, А. В. Троян // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2015. - Вип. 10. - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2015_10_15
Мета роботи - визначення основних заходів щодо енергоефективного керування поїздопотоком на залізничному напрямку Львівської залізниці Хриплин - Ходорів та аналіз впливу таких параметрів, як кількість поїздів на дільниці і довжина вантажного поїзда, на загальні витрати електроенергії від пропуску змінного поїздопотоку по цій дільниці. Для досягнення поставленої мети проведено модернізацію залізничного напрямку тепловозної тяги Хриплин - Ходорів шляхом електрифікації, проведено економічне оцінювання проекту та розроблено імітаційні моделі залізничної дільниці, за допомогою яких проведено моделювання пропуску вантажних поїздів зі змінними параметрами поїздопотоку. На основі одержаних результатів визначені залежності основних параметрів поїздопотоку та їх вплив на загальні витрати електроенергії від пропуску змінного поїздопотоку. На основі проведених досліджень, для визначення раціональних параметрів поїздопотоків, розроблено функції витрат електроенергії на дільниці. За їх допомогою визначено вплив параметрів поїздопотоку на витрати електроенергії, затрачені на пропуск поїздів по дільниці. Визначено що оптимальним є пропуск вантажних поїздів довжиною 54 - 56 умовних вагонів, а завантаження дільниці повинно складати 75 - 85 % від наявної пропускної спроможності (25 пар поїздів на добу). Загальна кошторисна вартість електрифікації напрямку - 469 750 тис. грн.; окупність проекту - 5,6 років; очікувана економічна ефективність - 163,45 млн. грн/рік; підвищення пропускної спроможності лінії - 25 %. З огляду на одержані результати пріоритетним розвитком залізничного транспорту під час можливого підвищення розмірів руху є електрифікація дільниць з тепловозною тягою, у зв'язку зі значною вартістю дизельного палива. Удосконалено технологію визначення загальних витрат енергоресурсів на основі змінних параметрів поїздопотоків. Покращано систему заходів щодо удосконалення процесу вантажних перевезень шляхом енергоефективного керування поїздопотоком. Розроблено імітаційні моделі окремої дільниці реального залізничного напрямку Львівської залізниці. Використання розроблених заходів щодо енергоефективного керування поїздопотоком дозволить знизити загальні витрати енергоресурсів на пропуск поїздопотоків, що, в свою чергу, сприятиме зниженню собівартості перевезень залізницею та втіленню державної програми енергонезалежності на залізничному транспорті України.
  Повний текст PDF - 789.244 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мозолевич Г.
  • Троян А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мозолевич Г. Я. Енергоефективне керування поїздопотоком як засіб удосконалення перевізного процесу / Г. Я. Мозолевич, А. В. Троян // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2015. - Вип. 10. - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2015_10_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мозолевич Григорій Якович (технічні науки)
  • Троян Андрій Володимирович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського