Наукова періодика України | Сучасні суспільні проблеми у вимірі соціології управління | ||
Широкова М. С. Якість обслуговування як основа організаційної культури у сфері сервісу / М. С. Широкова // Сучасні суспільні проблеми у вимірі соціології управління. - 2014. - Т. 15, Вип. 281. - С. 507-514. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdduuu_2014_15_281_65 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Широкова М. С. Якість обслуговування як основа організаційної культури у сфері сервісу / М. С. Широкова // Сучасні суспільні проблеми у вимірі соціології управління. - 2014. - Т. 15, Вип. 281. - С. 507-514. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdduuu_2014_15_281_65. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |