Наукова періодика України Вісник Вінницького політехнічного інституту


Штовба О. В. 
Брендингові дослідження в XXI столітті : бібліометричний аналіз / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2019. - № 2. - С. 43-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2019_2_8
Інтерес науковців до брендингових досліджень став стрімко зростати з 2000 р. Мета статті - ідентифікація лідерів брендингових досліджень, виконаних протягом 2000 - 2019 рр. Ідентифікацію лідерів здійснено за допомогою бібліометричниго аналізу. Вперше у світовій практиці бібліометричний аналіз здійснено паралельно за двома базами - Scopus та Dimensions, що дозволило глибше дослідити питання шляхом поєднання різних сервісів обох баз. Встановлено, що переважна більшість брендингових публікацій відповідає тематиці бізнесу та менеджменту. Разом з тим має місце сильна тенденція збільшення частки брендингових публікацій, які стосуються культурології, психології, соціально-економічної географії та соціології. Потрохи в брендингових публікаціях збільшується увага до історії, охорони здоров'я, політичних наук та туризму. Найбільше публікацій з брендингу припадає на США, Великобританію та Австралію. В останню декаду трійку лідерів витісняють Іспанія, Італія, Німеччина, Франція, Швеція та, особливо, Індія. Встановлено лідерів за кількістю брендингових публікацій в категоріях університети, науковці та видання. Виявлено, що жодна з найцитованіших брендингових публікацій не надрукована у самих продуктивних журналах і не написана самими продуктивними науковцями. По дві з найцитованіших статей надрукували журнали Journal of Marketing та Journal of Consumer Research. Один науковець - Albert Muniz є співавтором двох найцитованіших брендингових статей. Сформовано рейтинговий список авторів брендингових публікацій за усередненою FCR - за хронологічно нормованою цитованістю. В цьому рейтингу з великим запасом лідирують американські науковці Avery Holton та Albert Muniz. Mihalis Kavaratzis - єдиний науковець, який потрапив у 2 топ-списку - за кількістю публікацій та за усередненою FCR.
  Повний текст PDF - 616.76 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Штовба О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Штовба О. В. Брендингові дослідження в XXI столітті : бібліометричний аналіз / О. В. Штовба // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2019. - № 2. - С. 43-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2019_2_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Штовба Олена Валеріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського