Наукова періодика України Вісник Вінницького політехнічного інституту


Дегтярьова Н. В. 
Змішане навчання як чинник формування навичок самоосвіти у майбутніх вчителів інформатики / Н. В. Дегтярьова, С. І. Петренко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2019. - № 2. - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2019_2_16
Розглянуто поняття змішаного навчання та окремі аспекти його реалізації у закладах вищої освіти, зокрема при навчанні магістрантів за спеціальністю 014 Середня освіта (Інформатика). Дистанційна форма навчання надає змогу одержати освіту всім бажаючим. Вибір часу, темпу, місця навчання, доступність матеріалів у будь-який час, індивідуальний підхід, консультування у зручний час, можливість працювати і навчатися одночасно - все це переваги дистанційної освіти. Проте існує певний перелік спеціальностей, для яких недоцільно запроваджувати дистанційне навчання у повному обсязі. Такі спеціальності передбачають роботу з людьми і відповідальність за кожний вчинок фахівця. Це стосується і вчителів також. З іншого боку віддалене навчання розвиває навички самоосвіти. Вчитель інформатики, що змушений у певний час опановувати нові версії, мови програмування, пристрої, має уміти швидко, відповідально, якісно підвищувати свій фаховий рівень. Тому вважаємо важливим допомогти набути навичок самоосвіти магістрантам. За віковими особливостями критичність, абстрактність, алгоритмічність мислення у них вже є сформованими. Вони готові до самостійної роботи, відповідальності за її результати, формування власної мотивації. Формування навичок самоосвіти не має бути відокремлене від фахової діяльності. Відповідно до цього, пропонуються приклади завдань для лабораторних робіт з дисципліни "Лабораторний практикум зі спеціальності". На виконання робіт відводиться по 4 години, дві з яких магістранти виконують завдання дистанційно. При цьому існує можливість консультування з викладачем онлайн або за допомогою месенджерів. І одне заняття проводиться аудиторно, де відбувається захист роботи перед групою і обговорення результатів. Таким чином мінімізуються недоліки дистанційного виконання роботи та надається можливість об'єктивного оцінювання роботи магістранта.
  Повний текст PDF - 314.814 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дегтярьова Н.
  • Петренко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дегтярьова Н. В. Змішане навчання як чинник формування навичок самоосвіти у майбутніх вчителів інформатики / Н. В. Дегтярьова, С. І. Петренко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2019. - № 2. - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2019_2_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дегтярьова Неля Валентинівна (педагогічні науки)
  • Петренко Сергій Іванович (фізичне виховання та спорт)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського