Наукова періодика України | Вісник Вінницького політехнічного інституту | ||
Петров С. А. Гібридний алгоритм кластер-аналізу для формування апріорного розбиття простору ознак на класи знань в системах дистанційного навчання / С. А. Петров, Н. В. Лисак, Ю. В. Міронова // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2015. - № 4. - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2015_4_15 Запропоновано модифікацію алгоритму k-means, ідея вдосконалення якого полягає у комбінованому використанні критерію оцінки помилки кластеризації та інформаційного критерію функціональної ефективності, що визначає рівень достовірності побудованих вирішальних правил визначення належності реалізацій до певного класу знань. При цьому використання комбінованого статистичного й інформаційного підходів надало змогу включити такий параметр кластеризації, як кількість кластерів в інтеграційну оптимізаційну процедуру та, базуючись на природній структурі розподілення векторів реалізацій результатів тестування слухачів в N-вимірному просторі ознак, розпізнавання надало змогу знайти оптимальні геометричні параметри контейнерів класів, які характеризують рівні знань студенів в системах дистанційного навчання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Петров С. А. Гібридний алгоритм кластер-аналізу для формування апріорного розбиття простору ознак на класи знань в системах дистанційного навчання / С. А. Петров, Н. В. Лисак, Ю. В. Міронова // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2015. - № 4. - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2015_4_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |