Наукова періодика України | Витоки педагогічної майстерності | ||
Шандрук С. Тенденції професійної підготовки вчителів США у вітчизняній педагогічній теорії / С. Шандрук // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 9. - С. 319-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2012_9_63 Проаналізовано тенденції професійної підготовки вчителя у США в педагогічній теорії, визначено розмаїття національних освітніх систем і виявлено їх спільні риси. Показано, що визнаною у світі є модель педагогічної освіти (ПО), яка об'єднує структурні характеристики в стандартизованій формі, загальні для сучасної міжнародної системи освіти, а світові процеси в освіті розглядаються як індикатор процесів культурної глобалізації. Освіта стала значущим елементом у транснаціональній соціальній системі. Розвиток і становлення системи професійної підготовки вчителів середньої школи в США спричинено як суспільно-історичними подіями, що відбувалися в країні та світі, так і розвитком філософських концепцій (есенціалізм, прогресивізм, екзистенціалізм, гуманізм, біхевіоризм, когнітивізм, конструктивізм), які домінували в американській ПО на кожному етапі її розвитку. Методологічною побудовою ПО в американському суспільстві є провідна філософська орієнтація її інституцій (університетів, педагогічних, гуманітарних і комунальних коледжів), які формують зміст педагогічної підготовки залежно від індивідуальних філософських переконань керівників цих закладів. Визначено організаційну форму системи підготовки вчителів середньої школи США, яка має багаторівневий характер і сприяє становленню, загальнокультурному та професійному зростанню педагогів. Зміст професійної підготовки вчителів визначається стандартами професійної ПО США та передбачає фундаментальну, психолого-педагогічну, методичну, інформаційно-технологічну, практичну та соціально-гуманітарну підготовку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шандрук С. Тенденції професійної підготовки вчителів США у вітчизняній педагогічній теорії / С. Шандрук // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 9. - С. 319-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2012_9_63.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |