Наукова періодика України Вища освіта України


Рубанець О. 
Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи / О. Рубанець // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_3_5
Поряд зі знаннєвим і нормативним аспектами методології вищої школи розглянуто когнітивний аспект. Виокремлення когнітивного аспекту методологічного оновлення вищої школи досліджено в контексті підвищення ефективності пізнавальних процесів та формування особистості фахівця, зокрема її ідентичності. З позицій підвищення методологічної культури досліджено репрезентацію об’єктів у пізнанні, саморепрезентацію та метод особистісної репрезентації у проектах, навчальних і виховних практиках.
  Повний текст PDF - 382.784 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рубанець О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рубанець О. Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи / О. Рубанець // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_3_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського