Наукова періодика України | Вища освіта України | ||
Рубанець О. Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи / О. Рубанець // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_3_5 Поряд зі знаннєвим і нормативним аспектами методології вищої школи розглянуто когнітивний аспект. Виокремлення когнітивного аспекту методологічного оновлення вищої школи досліджено в контексті підвищення ефективності пізнавальних процесів та формування особистості фахівця, зокрема її ідентичності. З позицій підвищення методологічної культури досліджено репрезентацію об’єктів у пізнанні, саморепрезентацію та метод особистісної репрезентації у проектах, навчальних і виховних практиках. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рубанець О. Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи / О. Рубанець // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 24-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_3_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |