Наукова періодика України Вища освіта України


Цвєткова Г. 
Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін / Г. Цвєткова // Вища освіта України. - 2016. - № 1. - С. 42-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_1_9
Зроблено оглядовий аналіз концепцій педагогічних інновацій у вітчизняному науковому дискурсі. Підтримано методологічну цілісність та актуальність змісту інноваційності концепції О. Савченко, в якій експліковано атрибути інновації в таких проекціях: актуальність, позитивність та соціальна необхідність інноватики. Розглянуто педагогічні інновації в руслі вдосконалення внутрішнього саморозвитку викладача ВНЗ. Висвітлено форми та методи процесу професійного саморозвитку: участь у міжкафедральних семінарах, проблемних круглих столах, дискусіях, ділових іграх, проведенні коучингів, консалтингів, семінарів з навчання саморозвитку. Виокремлено пріоритетні напрями реалізації шляхів професійного самовдосконалення педагогів: індивідуально-диференційовану адресну допомогу викладачеві гуманітарних дисциплін у науковому, методичному, професійно-кваліфікаційному напрямах. Акцентовано увагу та розробці інноваційного навчально-методичного супроводу процесів самовдосконалення викладачів.Сделан обзорный анализ концепций педагогических инноваций в отечественном научном дискурсе. Поддержана методологическая целостность и актуальность содержания инновационности концепции А. Савченко, в которой эксплицированы атрибуты инновации в таких проекциях: актуальность, позитивность и социальную необходимость инноватики. Рассмотрены педагогические инновации в русле совершенствования внутреннего саморазвития преподавателя ВУЗ. Освещены формы и методы процесса профессионального саморазвития: участие в межкафедральных семинарах, проблемных круглых столах, дискуссиях, деловых играх, проведении коучинга, консалтинга, семинаров по обучению саморазвития. Выделены приоритетные направления реализации путей профессионального самосовершенствования педагогов: индивидуально-дифференцированная адресная помощь преподавателю гуманитарных дисциплин в научном, методическом, профессионально-квалификационном направлениях. Акцентировано внимание на разработке инновационного учебно-методического сопровождения процессов самосовершенствования преподавателей.Innovation as the principle of a new pedagogical thinking is revealed as a part of the creative and developing educational space, a major basis of corporate values of the university and its traditions, which includes the motivation for active self-development, self-knowledge, self-improvement of both- a high school teacher and student. The main ways of professional self-realization of the high school teachers of humanitarian disciplines are defined as the process of acquiring experience of innovative pedagogical practices through the interactive learning, whose main objective is to give the high school teacher the ability to transfer the concept of self-development, scientific and didactic developments to the practice of higher education.
  Повний текст PDF - 505.871 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Цвєткова Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Цвєткова Г. Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін / Г. Цвєткова // Вища освіта України. - 2016. - № 1. - С. 42-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_1_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Цвєткова Ганна Георгіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського